Te elégedett vagy a gáz- és áramszolgáltatással? Most kiderül

Pénzcentrum2011. szeptember 9. 21:19

A Magyar Energia Hivatal - együttműködésben a villamos energia és földgázszolgáltatásban érintett hálózati elosztói engedélyesekkel, egyetemes szolgáltatókkal - a korábbi évekhez hasonlóan 2011. évben is fogyasztói elégedettségi vizsgálatot végez a lakosság, a kis-, közepes vállalatok, és az intézmények körében.

A fogyasztói elégedettségi vizsgálat során szeptemberben és októberben összességében több mint húszezer fogyasztót személyesen keresnek fel a szolgáltatók által megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai annak érdekében, hogy egy kérdőív segítségével gyűjtsék össze a felhasználók véleményét a villamos energia- és földgázszolgáltatásról, valamint az érintett energetikai vállalkozásokról. A válaszokat a Magyar Energia Hivatal összesíti, ezt követően pedig az eredményről tájékoztatja a közvéleményt és a Kormányt is.

A válaszadás önkéntes, de a hivatal kéri a felkeresett felhasználókat és lakossági fogyasztókat, hogy véleményeikkel segítsék a vizsgálat eredményességét. A kérdésekre adott fogyasztói vélemények összesítésével nyert eredmények nagymértékben segítik a Hivatalt és a véleményezett vállalkozásokat abban, hogy javuljon a villamos energia- és a földgázszolgáltatás színvonala, illetve, hogy mindez jobban illeszkedjen a fogyasztói elvárásokhoz.

 

Címkék: