Nem árt tudni, pedig sok nyugdíjas még csak nem is hallott róla

Pénzcentrum2009. október 23. 06:02

Frissítve! Az aktualizált adatokért és az internetes nyugdíj ügyintézés részleteiért kattintson ide:Nem árt tudni, pedig sok nyugdíjas még csak nem is hallott róla (2.)


A korábbi cikk:


Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság közzétette az első félévre vonatkozó országos ügyfélelégedettség felmérés összesített adatait.

A válaszadók 41,8 %-a kereste fel nyugdíjigény benyújtása céljából az ügyfélszolgálatot, 14 %-uk általános felvilágosítást kért, míg az ügyfelek 10,7 %-a adatszolgáltatásnak tett eleget. Többen érdeklődtek a folyamatban lévő ügyeik aktuális állásáról, mások nyomtatványokat szereztek be, de akadtak, akik kivételes nyugdíjigényükkel érkeztek.

A várakozási idő az esetek többségében kevesebb volt, mint fél óra, az ügyfelek 55 %-a 10 percen belül sorra került. A válaszadók 1,8 %-a elégedetlen lehet a várakozási idővel, mivel több mint egy órát várakoztak az ügyfélszolgálaton.

A válaszadók többsége kiválónak tartja az ügyfélszolgálatok nyitvatartási rendjét és a körülményeket, de elégedettek az ügyintézők segítőkészségével és a munkatempóval is. A válaszadók mindössze 2,48 %-a nem járt sikerrrel az ügyintézés során, nem kapott megfelelő választ a kérdésére.

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el,  havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%,  a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

A többség átlagosnak tartja a kiszolgáló egységek színvonalát, de még kevesebb mint minden harmadik ügyfél él az elektronikus ügyintézés adta lehetőségekkel.

Korábban:Kényelmes nyugdíj-ügyintézés nem csak haladóknak!

Címkék:
ügyfélelégedettség,