Most elmondhatod véleményed az APEH-ről

Pénzcentrum2010. május 17. 11:02

Ügyfél-elégedettségi felmérést indít mától az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal ügyfélszolgálatain és honlapján. A másfél évvel ezelőtti kutatás folytatásaként az adózók újra elmondhatják véleményüket az adóhatóság szolgáltatásairól és ügyfélszolgálati tevékenységének minőségéről, amivel fontos visszajelzést adhatnak a hivatal munkájáról és működéséről.

Az APEH célja az, hogy ügyfélszolgálati tevékenységét a lehető legrövidebb várakozási idő mellett a legmagasabb színvonalon végezze. Ebben segíthetik az adóhivatalt május 17-től három héten át azok az ügyfelek, akik az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy 17 kérdésből álló kérdőívet töltenek ki az ügyfélszolgálat munkájának megítéléséről és az elmúlt időszak változásairól.

Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik erre a linkre kattintva felkeresik az APEH honlapját. Az oldalon szereplő űrlapon keresztül a szolgáltatásaival és weboldalával kapcsolatban is várja az APEH az észrevételeket, véleményeket.

A felmérés eredményeit, az ügyfelek véleményét és ötleteit a hivatal figyelembe veszi a szolgáltatások és az ügyintézés fejlesztésekor, hogy adóügyeinket még könnyebben és egyszerűbben intézhessük a jövőben.

A 2008/2009-es felmérések eredményeit az adóhivatal az ügyfélszolgálatok ügyféltereinek átalakításához, a hatékonyabb tájékoztatáshoz és az egyszerűbb, gyorsabb ügyintézés fejlesztéséhez tudta hasznosítani. Emellett az APEH továbbra is kiemelten kezeli az elektronikus ügyintézés és szolgáltatások fejlesztését és bővítését.

Címkék: