Indul a Generali Direct: megkönnyítik az autósok döntését

Pénzcentrum2009. október 27. 12:20

A Generali Providencia Biztosító Zrt. által végzett ügyféligény felmérés végeredményéből megállapítható, hogy az autósok döntését elsősorban a díjak mértéke határozza meg a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításokkal kapcsolatban. A biztosító átlátható kedvezményrendszerrel és a Generali Direct beindításával könnyíti meg a fogyasztók döntését a novemberi kampányban.

A válság és a biztosítási piacon tapasztalt korábbi botrányok hatására a kedvezőbb ár mellett a megbízhatóság és a biztosító stabilitása is egyre nagyobb szerepet játszik a választásban. A biztosító elemzéséből kiderült, hogy az autósok 44 %-a tervezi, hogy megnézi más biztosítók ajánlatait a kampány során, de egyelőre csak 1 % biztos abban, hogy váltani is fog.

Az informálódás során a legfontosabb platform az internet, az autósok 60 %-a tájékozódik a neten kötés előtt. Az autósok harmada (egészen pontosan 32 %-a) egyáltalán nem tájékozódik a választást megelőzően.

"Az utóbbi időben egyes biztosító egyesületek körüli botrányok óvatosabbá tették az ügyfeleket, felértékelődött a megbízhatóság és a stabilitás szerepe. Nagyon fontos, hogy minél több autós felismerje: a díj mellett az egyik leglényegesebb szempont, hogy olyan stabil háttérrel rendelkező biztosítót válasszon, melynek tőkehelyzete megfelelő.

A Generali felelős vállalatként azonban nem csak a pénzügyi stabilitást és a megbízhatóságot tartja fontosnak, hanem az ügyfelek igényeit is. A társaság ebben az évben a kötelező biztosítás tarifájának egyszerűsítésével és átlátható kedvezmény-struktúrával segíti az autósokat döntésül meghozatalában. Mivel a Generali kiemelt hangsúlyt fektet a biztonságos közlekedésre, a biztosító idén is extra kedvezményekkel jutalmazza a balesetmentesen vezető ügyfeleket" - mondta Ilics László, a Generali vezérigazgató-helyettese.

Címkék:
KGFB,