Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Miközben Andy Vajnáné egymilliós ruhakölteményben parádézik Miamiban, addig egy átlag magyar háztartásban fejenként mindössze 1865 forint jut ruházkodásra.
Méregdrága ruhakölteményben parádézott Vajna Tímea a Miss Universe afterpartiján. A Hír24 beszámolója szerint Tímea egy magyar tervező, Benes Anita kollekciójából választott egy csipkeruhát, amelyre akár az egymilliós árcédulát is simán ki lehetne tűzni.Miközben a hírességek milliós tételben gondolkodnak, ha egy társadalmilag fontos eseményen való megjelenésről van szó, addig a KSH legutóbbi statisztikái szerint egy átlag magyar háztartásban fejenként mindössze 1865 forintot fordítanak havi szinten ruházatra és lábbelire.
A háztartások jövedelmi helyzete természetesen jelentősen meghatározza a háztartások fogyasztási szerkezetét is. De még a legnagyobb jövedelmi ötödben sem közelíti meg a ruházkodásra fordított összeg a Vajna Tímeán látott ruhaköltemény értékét; még éves szinten sem!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








