2005 szeptembere és 2006 áprilisa között csaknem 160 millió forintot költöttek a pártok internetes reklámokra - derül ki a MOHI adataiból.
A számokat az alábbi grafikonon összesítettük, melyből jól látszik, hogy míg az MSZP számos hónapot stabilan nyert az online mezőnyben, addig a Fidesz alig élt ezen média lehetőségeivel. Meg is lett az eredménye...
Elgondolkodtató ugyanakkor az is, hogy ha az MSZP csaknem 69 milliót költött az online hirdetésekre, akkor a közterületi és televíziós invázióval összesített számok vajon mit mutatnak...
Méltó ellenfele lehet a mogyoró-nachos-ropi sörkorcsolya triónak a kézműves sörfőzdék gyártási melléktermékéből készülő újfajta ropogtatnivaló.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
-
Sorozat készült az unió történetének legnagyobb csalásáról, amiről alig hallott valaki
A több milliárd eurós szén-dioxid-kvóta botrányt bemutató széria a Direct One-on debütál.
-
Vágás határok nélkül: áttörés a nagyméretű fémszerkezetek precíz vágásában (x)
A Vass Acélcsarnok Kft. legújabb csőlézer vágógépe végre megoldást kínál a nagy átmérőjű csövek, zártszelvények és profilok vágására, vállalatok számára.
- Zakatol a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz
- Ömlött a pénz az önkéntes nyugdíjpénztárakba - mutatjuk, miért
- Ezeken a telefonokon hivatalosan belehallgathat a magánbeszélgetésekbe a Google programja
- Politológus a Fico-merényletről: elkezdhetünk hozzászokni az ilyesmihez
- Rendkívül bosszantó dolog tűnik el a Wordből
- Évente egyszer mindenki kikérheti a nyugdíjához legfontosabb adatát – mutatjuk a részleteket