Gablini Gábor: Csalókák a statisztikák, a magyar autópiac nem teljesített olyan jól 2025-ben, mint a mit a számok mutatnak.
A többség számára emelkedett a mobilparkolás díja az új, központosított rendszer bevezetésével. Legrosszabbul a Vodafone ügyfelei jártak - íjra a Népszabadság.
Hiába ígértek olcsóbb mobilparkolást a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. szakemberei, a többségnek drágult a szolgáltatás díja. Ugyanis hiába kevesebb a most előírt 50 forintos kényelmi díj a korábbi 75-nél, de ezt csak akkor veheti igénybe az autós, ha a sokféle mobilfizetési módszer közül olyat választ, amelyben közvetlenül az állami cégtől veszi igénybe a szolgáltatást, vagy a Barion alkalmazását használja telefonján. Ezekben az esetekben egyébként csak az előre feltöltött egyenleg terhére lehet parkolni.
Habár az előre feltöltős parkolásra az EME Zrt. régi rendszerében is volt lehetőség, a tapasztalatok szerint már akkor sem szerették ezt a megoldást az autósok. Ennél sokkal népszerűbb az SMS-parkolás. És hiába használja ezt az autósok 90 százaléka, éppen ez drágult meg az új rendszer bevezetésével.
A legjobban a Telekom ügyfelei jártak, nekik 75 forintot kell fizetniük, a Telenor 99 forintot, míg a Vodafone 115 forintot számol fel kényelmi díjként.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








