Gőzerőre kapcsol a Volkswagen az oroszországi autógyártását illetően. 2010-ig tíz százalékosra akarja növelni piaci részesedését az országban.
Bár meglehetősen későn kapott észbe a német autógyártó, ami az oroszországi piaci lehetőségek kiaknázását illeti, most úgy döntött, növeli termelését a Kalugában található gyárában, tervei szerint 115 ezerről 150 ezerre - derül ki a Die Presse cikkéből.
A plusz gyártmányok közel fele egy olcsóbb, 1,4 és 1,6-os motorral rendelkező VW Polo lenne, aminek alapverzióját terveik szerint 10 ezer dolláros áron tudnák értékesíteni. Ha valóban sikerül ehhez az árhoz tartaniuk magukat, azzal nem csak a hazai gyártók modelljeinél, a Lada Kalina-nál és Samara-nál, de a Renault Logan-nál is olcsóbbak lehetnek.
Szakértők ezt az árat azonban illúziónak vélik, még akkor is, ha az autó orosz gyártósorokról gurul le. Szerintük Oroszországban magasabbak az igények, mint Indiában vagy Kínában, ahol a Tata Nano modelljét akár 3000 dollárért is meg lehet kapni. Olcsó autót persze nem csak a VW akar az orosz piacnak gyártani. A Nissan, GM, Mitsubishi és Toyota is hasonló terveket sző.
Oroszország, ahol az egy főre jutó autók száma messze elmarad az európai átlagtól, a leggyorsabban növekvő forgalmú piac az utóbbi években. Az autógyártásba történő külföldi direktinvesztíciókat tekintve pedig a harmadik legnépszerűbb célpont Európában.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Kaluga mára fontos autóipari klaszterré fejlődött, a VW mellett a Volvo és Peugot is most tervez autógyárakat nyitni a városban. Mások, úgy mint a Ford vagy a Toyota Szentpétervárt választották oroszországi központjuknak.
Tavaly 61 százalékkal több, közel 1,65 millió autót sikerült eladni az orosz piacokon, 2006-hoz képest, amihez az orosz autógyártók is jelentősen, 750 ezer autóval járultak hozzá.
Rém értékes papír lapul megannyi magyar fiókban: sokan nem is tudják, mennyire sokat is ér valójában
Kevés dologban lehet elmondani, hogy Magyarország előz olyan országokat, mint Ausztria, Hollandia vagy Svájc, márpedig az útlevelünk erősebb.
Méltó ellenfele lehet a mogyoró-nachos-ropi sörkorcsolya triónak a kézműves sörfőzdék gyártási melléktermékéből készülő újfajta ropogtatnivaló.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
-
Sorozat készült az unió történetének legnagyobb csalásáról, amiről alig hallott valaki
A több milliárd eurós szén-dioxid-kvóta botrányt bemutató széria a Direct One-on debütál.
-
Vágás határok nélkül: áttörés a nagyméretű fémszerkezetek precíz vágásában (x)
A Vass Acélcsarnok Kft. legújabb csőlézer vágógépe végre megoldást kínál a nagy átmérőjű csövek, zártszelvények és profilok vágására, vállalatok számára.
- Véleményt mondtak a magyar fiatalok: az influenszer inkább reklámozzon, ne politizáljon
- Verstappen beállította Prost rekordját
- Vétó! – Nem a levegőbe beszélt a grúz államfő
- Temérdek pénzt hagytak Magyarországon a filmes produkciók
- Nem hosszabbít Dárdai Pállal a Hertha, de…
- Becenevek, hiányos adatok miatt úszott el rengeteg roma ajánlás