A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
A modern hagyományőrzés példája az a Szentendrén található öko-ház, amely idén elnyerte az Év Háza díjat. A galéria megnyitásáért kattints a képekre!
Átadták az Év Háza pályázat 2015 évi díjait. Idén 27 épület került a zsűri asztalára, az 500 ezer forinttal járó fődíjat végül Borbás Péter vehette át. A Szentendrén megépült ökologikus családi ház amellett, hogy megfelel az aktív és passzív napenergiahasznosítási elveknek, a tradicionális hosszú házak mintáját is követi.- méltatta a nyertest Dévényi Sándor DLA, a zsűri elnöke.
A Magyar Építész Kamara (MÉK) különdíját Kovács Zsolt György, Beránková Jana és Kovács Dávid vehette át veszprémi családi házuk tervezéséért.
A Magyar Építőművészek Szövetsége (MÉSZ) különdíját pedig Földes Lászlónak és Sónicz Péternek ítélte a zsűri, a pilisborosjenői Hosszúház tervezéséért.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








