Lauren Luke egy teljesen átlagosan kinéző brit hölgy. 27 évesen egyedül neveli gyermekét a Newcastle melletti South Shieldsben. Mégis milliók bálványozzák őt és várják, hogy feltöltse legújabb videóját a Youtube-ra. De mi lehet a titka?
Nos, Lauren Luke egyszerűen csak ül a számítógépe kamerája előtt - és sminkel. A legkevésbé sem szupermodell arcú és alkatú hölgy egyszerű és mégis szakszerű sminktanácsait eddig két év alatt hétmillióan tekintették meg az interneten.
A korábban taxidiszpécserként tevékenykedő édesanya kozemtikumok internetes árusításával próbált valami nyereségre szert tenni az eBay-en, a világ legnagyobb online aukciósházában. Ám ahelyett, hogy a termékről készült fotót helyezte volna ki az internetre, inkább magán mutatta be, hogyan is néz ki a valóságban mondjuk egy szemhéjfesték, vagy egy rúzs.
Röviddel ezután kezdte el közzétenni videóit az interneten keresztül a hálószobai sminkasztalról - mindenféle vágás és mesterséges utómunka nélkül. Ő a megtestesült átlagnő, akinek természetessége, elképesztő akcentusa és őszintesége ("Épp most bőgtem egy jót") mára több, mint 50 millió letöltést hoztak neki az interneten, miközben saját Youtube-csatornájának több mint negyedmillió regisztrált tagja van.
Nem véletlen, hogy mára már a szupermodelleket alkalmazó reklámügynökségek és a többmilliárd dollárt megmozgató szépségipari cégek is felfigyeltek rá. A hibátlan fiatalos bőr, a csontsovány modellek és a méregdrága szépészeti kezelések kultiválta világban a nők milliói találtak rá Lauren Luke-ra, aki keresetlen szavakkal minősítette a fennállló helyzetet: "Amit a televízió és a magazinok hirdetnek, az nem normális. Évekig próbáltam azt tenni, amit a reklámok tanácsoltam, és nem értettem, miért értem, miért nem éreztem magam jól."
A sikereinek köszönhetően nemrég megjelent saját márkája, a By Lauren Luke és leszerződött egy kiadóval is, hogy könyv formában is megjelentesse ötleteit. A By Lauren Luke forgalmazására kizárólagos megállapodást kötött vele a Sephora. Mindennél többet mondd azonban, hogy azóta tömegesen jelennek meg a videómegosztó oldalakon a szépségtanácsok és nem csak amatőrök által: tizenhét nagy divatmagazin és kozmetikai cég tölt fel rendszeresen videókat, köztük a Glamour és az Elle.
Méltó ellenfele lehet a mogyoró-nachos-ropi sörkorcsolya triónak a kézműves sörfőzdék gyártási melléktermékéből készülő újfajta ropogtatnivaló.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
-
Sorozat készült az unió történetének legnagyobb csalásáról, amiről alig hallott valaki
A több milliárd eurós szén-dioxid-kvóta botrányt bemutató széria a Direct One-on debütál.
-
Vágás határok nélkül: áttörés a nagyméretű fémszerkezetek precíz vágásában (x)
A Vass Acélcsarnok Kft. legújabb csőlézer vágógépe végre megoldást kínál a nagy átmérőjű csövek, zártszelvények és profilok vágására, vállalatok számára.
- Minden bejelentés számít a gyermekek online bántalmazása elleni harcban
- Átlagosan négy és fél polgármester közül választhatnak a budapestiek
- Japán filmek és sorozatok érkeznek házhoz ingyenesen
- Csoportgyőztesként negyeddöntős a női válogatott
- Eszméleténél van, de továbbra is súlyos a szlovák kormányfő állapota – a nap hírei
- Lengyelország „áthatolhatatlanná” teszi a határait, 2,5 milliárd dollárból