Folyamatos, és egyre növekvő akciókkal próbálják tartani tavalyi forgalmukat az utazási irodák. Idán több lehet a last minute kedvezmény, de már próbálkoznak a first minute akciók bevezetésével is.
A növekvő versenyben minden eddiginél több -főleg tőkeszegény- utazási iroda mehet csődbe, szakértők szerint inkább a specializálódott cégeknek van esélyük a túlélésre. A 2009-es utazási kiállításon akár 40 százalékos kedvezménnyel is foglalhatunk utakat, sok érdeklődő él is a jelentős kedvezmény lehetőségével. Az átlagos magyar utazó -aki irodán keresztül foglal- mintegy 230-300 ezer forint között költ üdülésre alkalmanként.
Sok cég azonban még a kiállítás utáni napokban is tartja az akciós ajánlatot, hiszen egyértelmű, hogy az elmúlt évhez képest jelentősen esett a foglaltság.
Az utazási irodák szerint a legnagyobb probléma, hogy a gazdasági bizonytalanság miatt az utasok egyre későbbre halasztják a foglalásokat. Ugyanakkor a tapasztalatok szerint egyre kevesebben választják a középkategóriás utakat, a gazdasági körülmények egyre inkább a inkább a szűk kínálatot vagy egy desztinációt felmutató irodák irányába mutatnak.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml