Egy amerikai felmérés eredményei szerint a legjobbnak tartott foglalkozást a matematikusok űzik, míg a legrosszabbat a favágók, de a kétszázas listára felkerültek a postások, taxisofőrök és a meteorológusok is, igaz meglehetősen távol egymástól.
A felmérést egy álláshirdetési oldal, a CareerCast.com készítette, 200 foglalkozás különböző szempontok - mint például az átlagos fizetések, a munkával járó stressz, a karrierlehetőségek, vagy a fizikai igénybevétel - szerinti összehasonlításával, amihez az Egyesült Államok statisztikai hivatalának adatait, valamint szakszervezetek, illetve felmérések eredményeit használták fel.
Ezek alapján a matematikusok viszik a prímet, főleg a munkakörülmények kedvező mivolta miatt, de az átlagos fizetések sem alacsonyak ebben a munkakörben, évente ugyanis 94 160 dollárt (18,27 millió forint) visznek haza.

Ezzel szemben a favágók, szemétszedők, vagy kőművesek főként a nehéz fizikai igénybevétel, illetve a veszélyes munkakörülmények miatt kerültek a lista másik végére, igaz fizetésük is elmarad a vezetőkétől, egy favágó például átlag évi 32 124 dollárt (6,2 millió forint) keres.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








