A Duna Autó fogja forgalmazni Magyarországon a DFSK és a Seres Motor autóit.
A magas árcédula nem jár együtt a megbízhatósággal: kiderült, hogy melyik luxuskocsik rohadnak le a leggyakrabban. Arról is készült felmérés, hogy pontosan mi is romlik el leginkább.
Hiába veszel drága, márkás autót, egyáltalán nem biztos, hogy a sok-sok pénzedért megbízhatóságot is kapsz. Egy a Daily Mail által ismertetett kutatás szerint ugyanis minél újabb és drágább egy autó, annál nagyobb a valószínűsége egy meghibásodásnak. Kiderült, hogy egy nagyjából 3,6 millió forintos városi autó sokkal kisebb valószínűséggel romlik el, mint egy 15 milliós városi terepjáró.
Aki majmot vesz, vegyen banánt is!
Minél drágább egy autó, a fenntartása is annál többe kerül a szerelése: a luxusverdák közül is a 3 évnél fiatalabb városi terepjárók a legmegbízhatatlanabbak. Ugyanakkor a felmérés szerint sok baj van az olyan 3 évnél fiatlabb luxuskocsikkal is, mint 5-ös, 7-es BMW, E és S-osztályú Merci. Ezek esetében a tulajdonosok harmada tapasztalt motorikus meghibásodást, és átlagosan 2,5 napot töltöttek a szerelőnél. A fiatal SUV-ok esetében sem jobb a helyzet: a kocsik több mint negyedének volt hibás a motorja, átlagosan két napot töltöttek szervízben.
Az adatok szerint leggyakrabban pont a kényelmi extrákkal kapcsolatos dolgok romlanak el. A felmérés szerint a luxusautók leggyakoribb hibái a következők:
- fedélzeti szoftver
- szórakoztató rendszer
- külső ajtókilincsek vagy zárak
- beépített navigáció
- elektromos ablakok, napfénytető, elektromos tükrök
- kipufogógáz- vagy kibocsátási szabályozó rendszer
A válaszokból kiderült, akik olcsóbb kocsit vettek, azok feleannyit költöttek szervízre, mint a luxusautósok. A megbízhatósági statisztikák is alátámasztják, hogy a középkategóriás autók javíttatása is kevesebbe kerül.
Méltó ellenfele lehet a mogyoró-nachos-ropi sörkorcsolya triónak a kézműves sörfőzdék gyártási melléktermékéből készülő újfajta ropogtatnivaló.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
-
Sorozat készült az unió történetének legnagyobb csalásáról, amiről alig hallott valaki
A több milliárd eurós szén-dioxid-kvóta botrányt bemutató széria a Direct One-on debütál.
-
Vágás határok nélkül: áttörés a nagyméretű fémszerkezetek precíz vágásában (x)
A Vass Acélcsarnok Kft. legújabb csőlézer vágógépe végre megoldást kínál a nagy átmérőjű csövek, zártszelvények és profilok vágására, vállalatok számára.
- Nem semmi bírságot szabott ki az OTP-re az MNB
- Nagyot nézhet, ha kifog egy ilyen új 100 forintos érmét - képek
- Kis-Benedek József: a nagy hiba után esélyük sem volt a Robert Ficót védő testőröknek
- Tragikus migránsüldözés Horvátországban
- A melegeket és a zsidókat becsmérlő plakátrongálót fogtak el a rendőrök
- A hosszú hétvégén is életet menthet, aki vért ad