Agyad eldobod, miket akartak venni a magyarok 2023-ban: itt a lista, ezen aztán minden van

Pénzcentrum2024. január 22. 17:04

Szövőszék, kecskepapagáj, népviselet, kutyakocsi, rejtett kamera, avagy a felhasználók fantáziájának semmi sem szabhat határt. Az egyik legnagyobb hazai tulajdonú online piactér összesítette a 2023-as évre vonatkozó legérdekesebb adatait, amik betekintést nyújthatnak a magyarok használt cikkekhez fűződő viszonyába is.

A Jófogás 2023-ban naponta átlagosan csaknem 390 ezer aktív látogatást regisztrált az oldalán - ez derült ki a cég legfrissebb közleményéből. Ha a Jófogás összes főkategóriáját nézzük, havonta átlagosan 817 ezer hirdetést adtak fel a felhasználók, ami naponta megközelítőleg 27 ezer új hirdetést jelent. Tavaly mintegy 190 ezer sikeres Háztól-Házig tranzakció valósult meg a Jófogáson, vagyis a vevők ennyiszer választották a házhozszállítás lehetőségét az oldalon keresztül.

Ha éves szinten nézzük a legnépszerűbb keresőszavakat, az „ingyen elvihető” szókapcsolatot hosszú évek óta, így 2023-ban sem lehetett letaszítani a trónjáról. Az élbolyban található még például az elektromos kerékpár és elektromos roller, a fűnyíró traktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó és a galamb is. A legkeresettebb kategóriák között pedig a háztartási nagygépeket, a növényeket, az építőanyagot, a számítástechnikát és a szerszámokat/eszközöket láthatjuk.

Fejest ugorva a tavalyi adathalmazunkba úgy látjuk, hogy a magyar internetezők egyre inkább, és szinte minden termékkategória esetében a másodpiac felé fordulnak. Ennek vannak tudatossághoz, fenntarthatósághoz és pénztárcamérethez köthető okai is. A mi feladatunk továbbra is az, hogy egy megbízható, biztonságos és minél inkább teljes körű szolgáltatási választékot biztosító platformmal segítsük az eladókat és a vevőket

– mondta Takács Borbála, a Jófogás marketing- és kommunikációs igazgatója.

Címkék:
vásárlás, elektromos autó, lista, jófogás, magyarok, hirdetés, elektromos, elektromos jármű, elektromobilitás, felhasználók,