Ismét nevet vált Foodpanda Magyarországon: ezentúl így keresd a rózsaszín futárokat

Ismét nevet vált Foodpanda Magyarországon: ezentúl így keresd a rózsaszín futárokat

Telex2023. március 24. 08:45

Nevet változtat a Foodpanda, a márkát tulajdonló Delivery Hero ezzel a lépéssel akarja egységes ernyő alá vonni európai márkáit - írtja a Telex.

Nevet változtat a Foodpanda ételfutárcég. A futároknak küldött tájékoztatás szerint a nemcsak hazánkban lesz változás, több más országban Foodora néven folytatja tevékenységét a vállalat, amely ebben látja „a legtöbb potenciált hosszú távon”. A futárok szerződése és a mindennapi működés ugyanakkor nem változik.

A netpincéres névváltoztatáshoz képesti különbség most az, hogy a nyolc érintett országban egyszerre váltanak Foodorára. Az új névhez bizonyára új logó is jön majd, de a szín nem változik: a magenta alapon fehér pandaaarc helyett fehér pincértálca lesz látható, ahogyan az már ma is van a Foodora márkát használó skandináv országokban.

Viszlát Panda!

A vállalat magyarországi igazgatójával a brandváltás nehézségeiről, az ezzel járó újításokról 2021-ben készített interjút a Pénzcentrum

Ha egy brandnél a vásárló tud asszociálni valamilyen pozitív dologra, az nagyon jó érzést tud neki nyújtani. Már a NetPincérnél is bevezettünk bizonyos hűségprogramot, amik operáltak állatokkal. Azt vettük észre, hogy ha egy brandnél egy szerethető állat van, az pozitív érzetet kelt. Felmértük, hogy Európában mennyire tetszik az embereknek a panda, mert bennünk is felmerült, hogy ez inkább egy Ázsiára jellemző kabalafigura, de meglepő módon nagyon pozitív visszajelzéseket kaptunk. Egyrészt a gyerekek imádják, látszik egy nagyobb érzelmi kötődés. Úgyhogy szeretnénk ezt továbbvinni, és az új szolgáltatásainkat is a panda köré építjük, brandeljük, a saját élelmiszer-kiszállítás, a panda market üzletek nevet viseli, vagy van egy cégeknek szóló szolgáltatásunk, a panda business.


Arra a kérdésre, hogy a pandásodást összességében sikeresnek lehet-e mondani Magyarországon, Patai Zoltá ezt válaszolta:

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el,  havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a  Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)


Igen, szerencsére. Minden ilyen nagy változásnál fél az ember, tavaly, amikor a technológiai változás volt, most a brandváltás, mindig van esély arra, hogy ez sokaknak nem tetszik majd, vagy valami technológiai galiba jön közbe, emiatt pedig rendelés visszaesés lesz. Szerencsére ez sem tavaly, sem most nem így történt, a csapat nagyszerű munkájának köszönhetően sikerült mindenféle nagyobb probléma nélkül lehozni ezt a brandátalakítást. Mostanában nem nagyon van olyan ember, aki ne hallotta volna, hogy a NetPincér foodpanda lett, és nekünk pontosan ez volt a célunk.

 

Címlapkép: MTVA/Bizományosi: Róka László

Címkék:
interjú, változás, futár, vállalat, névváltoztatás, ételfutár, foodpanda,