Meglépte az Aldi: világhírű termék kerül a boltok polcaira

Pénzcentrum2018. június 20. 15:20

A napokban jelent meg a hír, miszerint a világ egyik legjobbjának választott, sajátmárkás whiskey került az Aldi polcaira. A Pénzcentrum információi szerint azonban Magyarországon helyette egy másik díjnyertes szeszesitaluk lesz elérhető.


Az immár 20 országban, Amerikában is jelen lévő Aldi forgalomba hozta a világ egyik legjobbnak ítélt whiskey-jét: a Spirits Business Scotch Whisky Masters verseny bírái két aranymedállal jutalmazták az áruházlánc saját márkás italait, a Highland Black Scotch és az Islay Single Malt Scotch Whiskyt, áruk 17 és 23 dollár, ami nagyjából 4700 és 6400 forint körül összegnek felel meg - ennyi pénzért minőségi italhoz jutni eddig szinte lehetetlen volt.

És ezután sem lesz lehetséges. Megkerestük ugyanis a német áruházlánc magyarországi központját, ahol azt a tájékoztatást kaptuk, hogy

itthon ezek az italok nem kerülnek forgalomba egyelőre, helyette viszont találkozhatunk majd az Oliver Cromwell London Dry Ginnel,

ami szintén érdemes a figyelemre hiszen már második alkalommal választották a világ legjobbjának a International Spirits Challenge versenyén. Éppen ezért ez a saját márkás ital viszonylag ritkán elérhető az üzletekben, mivel nem csak, minőségi, de kifejezetten olcsó is, az ára átszámítva nem éri el a négyezer forintot sem.

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

Ahogy folyamatosan változnak a vásárlási szokásaink, úgy kerül egyre több saját márkás termék a bevásárlókocsikba, és ma már nem kell feltétlenül attól tartanunk, hogy ezek rosszabb minőségű áruk, hiszen az áruházláncok egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a minőségre. Él ugyan még a vásárlók fejében egy hit, miszerint a gyártói termékek habár drágábbak, de jobbak, ez azonban már nem feltétlenül van így, ahogy azt az Aldi saját márkás ginje is bizonyítja. Az utóbbi években egyre hangsúlyosabbak ezek a termékek, sőt, a nagy diszkontláncok, mint például az Aldi és a Lidl már nem csak forgalmazza, hanem gyártja is őket, és ugyanazokon a minőségellenőrzési vizsgálatokon esnek át, mint az összes többi termék.

A magyar fogyasztók köztudottan rendkívüli módon árérzékenyek, egy régebbi felmérésből kiderült, hogy a magyarok 57 százaléka elsősorban az ár alapján dönt a termék mellett. Korábbi felmérések igazolják, hogy a jó minőségő saját termékek bevezetésének is köszönhetik a diszkont áruházláncok egyre nagyobb népszerűségüket. Elindul tehát valamiféle változás, és az ár mellett mérhetően egyre fontosabb lesz a vásárlóknak a minőség is, főleg, ha a diszkontáruházak ilyen termékeket hoznak forgalomba. Látványos és gyors növekedésük elsősorban saját márkás termékeiknek köszönhetik, no és persze a munkaerő anyagi megbecsülésének.

Címkék:
vásárlás, aldi, lidl, sajátmárka, gin, minőségellenőrzés,