Már a Telekom boltjaiban is áll a sor, nem csak a Telenornál

Pénzcentrum2015. június 30. 13:02

Helyszíni tapasztalataink szerint kb. 20-30 perces sorok vannak Budapesten több mobilszolgáltatónál. Olvasóink vidékről is hosszas várakozásról számoltak be.

Tegnap még csak a Telenornál voltak tömegek, kedden már a Telekom boltjaiban is sorban állnak az ügyfelek.

Helyszíni tapasztalataink szerint kedd délben Budapest belvárosában 20-30 perces várakozásra is számítani kell mindkét mobilszolgáltató ügyfélszolgálatain. Közben a vidéki nagyvárosokból is sorokról számoltak be: zalaegerszegi olvasónk például tegnap nem tudta elérni a Telenor telefonos ügyfélszolgálatát, ma délelőtt pedig azzal találta szembe magát, hogy az utcán állt a sor a mobilcég ügyfélszolgálatánál.

Ezek a legjobb strandok a Balatonnál 2015-ben: itt a lista - KATTINTS!

A Facebookon is sokan elégedetlenkednek: a legtöbben a hiányos tájékoztatást, a nehézkes ügyintézés miatt panaszkodnak. Azt írják, a Telenor ügyfélszolgálata még mindig elérhetetlen, ráadásul a cég honlapjának egyes oldalain pont most végeznek rendszerfrissítést.

De miért vannak ilyen hosszú sorok?

A Telenornál június 30-ig visszahívást igényelhetnek az ügyfelek, amennyiben nem fogadják el a július 1-jén életbe lépő díjszabás módosítást. A Telekom pedig júliusban új értesítőket küld, így a társaság előfizetői ezek kézhezvételétől számított 15 napon belül utasíthatják vissza a tarifaváltozást - tájékoztatták a szolgáltatók az MTI-t hétfőn.

Az ügyfeleknek arra is érdemes figyelniük, hogy amennyiben nem nyilatkoznak a megadott határidőig, akkor életbe lép a szerződésmódosítás.

A Telenor arról tájékoztatott, hogy június 24-én és 25-én SMS-ben, személyre szabott módon tájékoztatta érintett ügyfeleit a díjszabásuk várható módosításáról. Az előfizetők a Telenor bármely ügyfélszolgálati csatornáján jelezhetik, ha nem fogadják el a díjváltozást, így az nem lép hatályba a számukra.

A Telenor jelezte azt is, hogy emiatt a telefonos ügyfélszolgálaton és az üzletekben átmenetileg megnövekedett a várakozási idő. Ezért a szolgáltató azt javasolja az ügyfeleknek, hogy a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton a 6-os menüpontban a 2-es gombbal kérjenek visszahívást.

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

 

Hozzátették, hogy a Telenor ügyintézői júliusban mindenkit felhívnak, aki visszahívást kér és mindenkivel személyesen egyeztetnek, így az ügyfeleknek a visszahívásig nem kell aggódniuk a július elsejei tarifaváltozás miatt. Emellett a társaság hétfőn déltől az üzletekben is gyorsított ügyintézési eljárást vezetett be, visszahívási igényüket ott is jelezhetik az ügyfelek.

A Telekom azt közölte, hogy a díjváltozásról szóló értesítőket júliusban fogja megküldeni az előfizetők számára. A számlás (postpaid) előfizetők a július 1-je után kézhez vett első számlájukon találják meg, míg a Domino (prepaid) előfizetők SMS-ben kapják majd meg szintén július 1. után, tehát a 15 napos nyilatkozási határidő onnantól kezdve számítható majd.

Amennyiben az előfizetők a kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó szolgáltatói ajánlatra az ajánlat kézhezvételét követően 15 napon belül úgy nyilatkoznak, hogy azt nem fogadják el, az előfizetői szerződések változatlan feltételekkel hatályban maradnak.

A Telekom azt javasolja, hogy a nyilatkozni kívánó ügyfelek a díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálaton jelezzék ezt. Ezenkívül minden más ügyfélszolgálati csatornán - személyesen a Telekom üzletekben, írásban, emailen - is jelezhetik, ha nem fogadják el a szerződésmódosítást.

A két távközlési szolgáltató társaság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal (NMHH) a múlt héten kötött hatósági szerződésben vállalta, hogy a teljes körű tájékoztatás érdekében újabb értesítéssel hívja fel az előfizetők figyelmét a július 1-jén hatályba léptetni kívánt tarifa módosítással kapcsolatos jogaikra.

Címkék:
vásárlás, Telenor, telefon, tarifák, telekom, mobil,