Befellegzett a sárgacsekknek?

Pénzcentrum2011. március 2. 16:02

Növekszik az elektronikus számlázást választók tábora. A közüzemi számlák mellett a biztosításokért, a mobiltelefon- és internethasználatért fizetnének legszívesebben online módon a felhasználók

Az elmúlt néhány évben robbanásszerűen indult terjedésnek az elektronikus számlafizetés, amelynek egyik szolgáltatója a Díjnet. A társaság ügyfelei között a közelmúltban végzett felmérés szerint a lakosság elsősorban kényelmi szempontokra, illetve környezetvédelmi okokra alapozva használja a rendszert. Emellett fontosnak tartják a működés megbízhatóságát is. A ma még főként közműcégek számláit befogadó rendszerben a jövőben főként a biztosítási szektort, a mobilcégeket, illetve az internetes szolgáltatókat látnák szívesen az ügyfelek.

Ahogy évtizedekkel ezelőtt a telefon, ma már az internet könnyíti meg a lakosság életét, és segíthet a mindennapi problémák megoldásában. A mai ember számára így egyáltalán nem tűnhet meglepőnek, hogy elsősorban az ügyintézések kényelme miatt dönt a lakosság az internetes szolgáltatások mellett. A Díjbeszedő Holding Zrt. által fejlesztett Díjnet elektronikus számlabemutatási és -fizetési rendszert, éppen a lakosság gondolkodásmódjának megváltozása kapcsán, a díjbeszedési szolgáltatások tapasztalataira építve 2007 áprilisában indították útjára. Az elmúlt csaknem négy évben 12 szolgáltató társaság és több mint 90 ezer ügyfél csatlakozott a rendszerhez.

"A közelmúltban végzett fogyasztói felmérésben megkérdezett közel nyolcezer ember négyötöde válaszolta azt, hogy elsősorban a kényelmi szempontok vezérelték, mikor az internetes szolgáltatás mellett döntöttek" - ad rövid összegzést Majtényi Kálmán, a társaság vezérigazgatója. "Emellett a magyarok gondolkodásmódjának pozitív változását jelzi, hogy a felmérésben szereplők mintegy 60 százalékának döntésében a környezettudatos gondolkodásmód is fontos szerepet játszott."

Az internetes szolgáltatások kihasználtságában rejlő potenciál, illetve a már említett kényelmi szolgáltatásokat figyelembe véve nem véletlen az elektronikus rendszert használók szolgáltatásbővítési prioritása sem. "A válaszadók csaknem fele szívesen intézné itt jegyvásárlásait, de ugyanekkora hányaduk akár még az autópályadíj feltöltést is ezen a módon bonyolítaná." - tette hozzá a vezérigazgató.

Annak ellenére, hogy a társaság rendszerében érhető el a legtöbb közszolgáltató, a regisztráltak nagy része további közműcégeket látna szívesen, de komoly igény jelentkezett a válaszadók részéről a biztosítási szolgáltatások bevezetésére, illetve az internetes és mobiltelefonos szolgáltatói számlák intézésére is.

 

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

 
Nyereményjáték
Lezárult a Díjbeszedő Holding Zrt. és az Adfit Kft. által közösen hirdetett nyereményjáték.

A Nyereményjátékban összesen 3 darab főnyeremény került kiosztásra, egyenként nettó egy millió forint értékben és 500 darab további nyeremény, melyek összege egyenként, a résztvevők által 2010. során kiegyenlített terhelési összesítőkön szereplő fizetési kötelezettség mértéke, de legfeljebb nettó tízezer forint volt.

Az egyenként nettó egymillió forintos fődíjat, Stenger Zsuzsanna, Tóth Sándor, valamint Vincze Ildikó vihette haza.

 

Címkék: