Idén is a Bookline a legjobb magyar webáruház

Orosz Márton2010. november 9. 15:53

Átadták az "Év internetes kereskedője 2010" díjat: idén is a Bookline.hu végzett az élen.

Hatodik alkalommal adták át az "Év internetes kereskedője" díjat. A TOP 30 webáruházat közönségszavazással döntötték el (idén közel 10 ezren szavaztak), majd szakmai szempontok alapján választották ki a legjobbakat.

Az Év internetes kereskedője 2010-ben is (immár harmadik alkalommal) a Bookline.hu lett, megelőzve az Edigital.hu-t és a harmadik helyezett Jateknet.hu-t.

Az idei mezőnyben sok új cég jelent meg, a kiválasztottak harmada már a korábbi években is indult. A TOP 30 kereskedőből a legtöbb műszaki cikkeket árul, de a ruházati termékek, a játék/ajándék szegmens és az egészségügyi termékeket forgalmazó webáruházak is szép számmal szerepeltek az élmezőnyben. Idén még nem szerepelt a legjobbak között közösségi vásárlással foglalkozó oldal, de szakértői vélemények szerint egyértelműen látszik az ilyen honlapok térnyerése.

Kiss Gergely, a GKIeNET szakértője a díjkiosztón elmondta: egyértelműen növekszik az online áruházak piaca, ma már több mint egymillió magyar vásárol az interneten. A magya online áruházak forgalma várhatóan eléri a 135 milliárd forintot (turizmus és biztosítás ágazatok nélkül). Ma már a legnagyobb forgalmat élelmiszer és vegyiáruk generálják, megelőzve például az informatikai termékek vagy a könyvek piacát.

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

 

A szakértő szerint az online vásárlás jövője is egyértelműen a közösségi média fejlődéséhez kapcsolódik, a külföldi újdonságok a korábbiaknál sokkal hamarabb beépülnek a magyar internetes kereskedelmi rendszerbe. A jövőben erősödhet az egyes szolgáltatást nyújtó honlapokhoz kapcsolódó e-kereskedelem (például turistatérképek honlapján vásárolhatunk túrafelszerelést is).

Címkék: