Pénzcentrum • 2009. augusztus 21. 14:02
Folytatjuk IKEA-reklámokat bemutató sorozatunkat. Az előző rész siker után most ismét 3 igazán pikáns film következik, hangsúlyozottan 18 év felettieknek!
Mint arról már sorozatunk előző részében beszámoltunk, gyakran előfordul, hogy a legnagyobb multinacionális cégek is úgynevezett gerillakampányba kezdenek.
Előző cikkünk:Pikáns IKEA-reklámok: csak felnőtteknek!
"Csinálj rendet!"
Egyre gyakrabban találkozhatunk -főleg az interneten- olyan reklámfilmekkel, amelyek könnyen lehet, hogy nem férnének be a klasszikus -főleg televíziós- reklámblokkokba. Az ilyen reklámok szándékosan provokatívak, sőt, sokakban visszatetszést is kelthetnek, ugyanakkor mindenképp hatásosak, és jobban megmaradnak a fogyasztók emlékezetében, mint egy klasszikus hirdetés.
"Sajnálod az eltörött bocis tejkiöntőt? Ne legyél hülye! Az ilyen giccses cuccokat mindig egyszerűen kicserélheted az IKEA sokkal jobb termékeire!" -hangzik a kerékpáros férfi javaslata a reklám végén.
A világháló az ilyen IKEA-reklámok gazdag tárházát jelenti. Azt nem tudni, vajon a svéd áruházlánc maga készíttette-e a kisfilmeket, de az jól látszik belőle, hogy az IKEA valóban a mindennapok részévé vált.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
"Szükséged van egy új ágyra?"
További érdekes hírek címlapunkon! Kattints!