Rengetegen lépnek be ebbe a hűségprogramba: újra növekedésre számít ez a nagyvállalat

Pénzcentrum2022. augusztus 4. 12:31

Európa egyik vezető divat- és életmód online platformja a második félévben javuló jövedelmezőséget vár, és a növekedéshez való visszatérésre számít, megerősítve az egész évre vonatkozó kilátásait. A második negyedévben az aktív vásárlók száma folyamatosan nőtt, és meghaladta a 49 milliót, amely 11 százalékos növekedés éves szinten. A vásárlói kapcsolatok elmélyítése érdekében tett erőfeszítéseinek köszönhetően a vállalat hűségprogramjának taglétszáma 164 százalékkal nőtt az előző évhez képest, és immár több mint 1,5 millió tagot számlál. 

Az idei második negyedévben az értékesítés bruttó volumene 3,8 milliárd euró volt, nem változott 2021 második negyedévéhez képest. Az árbevétel 2,6 milliárd euró volt (4 százalékos csökkenés 2021 második negyedévéhez képest), a kiigazított EBIT pedig 77,4 millió euró. A Zalando Plus tagok száma egy év alatt 164 százalékkal nőtt, a programnak már több mint 1,5 millió tagja van. A vállalat sikeresen valósítja meg a jelenlegi volatilis környezethez való alkalmazkodásra irányuló cselekvési tervét, melytől a második félévben javuló jövedelmezőséget várnak.

A Zalando folytatja ciklusokon átívelő beruházásait a ügyfelekkel való mélyebb elköteleződés és a partneri üzletág növekedésének előmozdítása érdekében, különösen a Highsnobiety-be történt befektetéssel. 

Címkék:
vállalkozás, cég, divat, vállalat, értékesítés, növekedés, életmód, árbevétel,