Létszükséglet (lenne) a netes jelenlét a kis cégeknek is (x)

Pénzcentrum2015. október 2. 08:56

Gyakorlatilag nincs olyan vállalkozás, akinek ne lenne szüksége online jelenlétre. Egy profi cég profi működéséhez azonban messze többre van szükség, mint egy gyorsan összedobott Facebook-oldalra.

Első látásra talán meglepően hangzik, de nincsenek könnyű helyzetben az online jelenléttel a magyar vállalkozások. Ugyan azt hihetnénk, hogy magától értetődő, hogy egy cég jelen legyen a neten is, azonban aki vett már részt honlapkészítésben, az pontosan tudja, hogy a dolog nem csak annyiból áll, hogy a szomszéd kamasz fia néhány csokiért összedob egy oldalt vasárnap délután.

Az online jelenlét egyrészt a partnerek, vásárlók miatt fontos, másrészt szinte egy pillanat alatt mindent elárul a cégről. A barkácshonlapok ideje már rég lejárt, és az is ciki, ha csak a cég Facebook-oldala működik, legyen bármilyen színes-szagos is az.


Ráadásul egy kis (egyszemélyes) vállalkozásnál maga az ügyvezető, a tulajdonos az, aki üzemelteti a céges honlapot. Ő viszont csak ritkán programozó, dizájner és szövegíró egyben.

Döbbenetes, egyben ijesztő adat: egy felmérés szerint

a kis magyar cégeknek mindössze harmada van jelen az interneten.

Tehát a hazai cégek 65 százalékának nincs weboldala, gyakorlatilag minél kisebb a vállalkozás, annál valószínűbb, hogy hiányzik a webes jelenlét.

Mire érdemes figyelni?

Lássunk néhány alapvetést, amire figyelnie kell annak, aki cége online megjelenését koordinálja:

  • a megjelenés passzoljon a cég tevékenységéhez, profiljához, szellemiségéhez;
  • legyen jelen egyszerre több platformon (honlap, social média, mobil, tablet) is;
  • legyen mindig naprakész a webes jelenlét - azaz minden megjelenési formát lehessen gyorsan és egyszerűen frissíteni;
  • hitelesnek kell maradnia minden felületen, nem keltheti egy "fapados", megbízhatatlan cég imidzsét;
  • leginkább a kisebb cégek, kezdő vállalkozások számára fontos, hogy a netes jelenlét olcsó, könnyen hozzáférhető legyen;

Van egyszerűbb megoldás is

A Telekom Webkönnyen szolgáltatása egyszerűen használható szolgáltatást kínál a Telekom minden olyan vállalkozó számára, aki fel szeretné tenni cégét az internetre. A megoldás teljes körű online jelenlétet biztosít mikro, kis- és középvállalkozások számára. A Webkönnyenért elegendő a havi díjat fizetni, nem szükséges hűségidő vállalása sem.

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

 

A magyar nyelvű útmutatások követésével gyorsan és egyszerűen készítheti el bármely vállalkozás saját profi weboldalát. A divatos, iparáganként különböző tematikus sablonokat kedvük szerint variálhatják, rendezhetik és alakíthatják át, sőt később is pillanatok alatt lehet változtatni a honlap tartalmán - mindezt grafikusi vagy programozói tudás nélkül, rendkívül költséghatékonyan.

A szolgáltatás amellett, hogy tartalmazza az alapvető weboldal készítési funkciókat és dizájnelemeket -előre megtervezett, ágazatonként variálható, látványos sablonok, többféle betűtípus, háttérképek - a minimális menüpontjainak köszönhetően könnyen áttekinthető és kezelhető, a szövegszerkesztők elvén működő felületet is kínál. A szolgáltatás csomag mindent tartalmaz, amire egy kisvállalkozásnak szüksége lehet ahhoz, hogy saját cége nevén megtalálható legyen az interneten: saját email címet, díjmentesen regisztrált domain nevet, valamint a honlap tartalmának megfelelő, rugalmasan bővülő webtárhelyet. Amennyiben a vállalkozás profiljából adódóan online is szeretne árusítani, a Webkönnyen Shop kiegészítő csomaggal professzionális webáruház is létrehozható, amelyen keresztül azonnal elkezdhető az online kereskedés.

Az így készített weboldalakat lehetőség van megosztani a legnépszerűbb közösségi oldalakon is. A Facebook publikálás funkció segítségével egyetlen kattintással generálható a már elkészített honlappal megegyező tartalmú Facebook oldal, és a honlap látogatói azonnal lájkolhatják és megoszthatják az új Facebook profilt.

Már egy-két fős mikrovállalkozásnak is megéri a Webkönnyen előfizetés, mert minimális erőfeszítéssel és költséggel juthatnak hozzá olyan komplex, professzionálisan működő weblaphoz, amely korábban csak bonyolult eszközökkel és fizetett szakember gárda segítségével volt elkészíthető. A weboldal beindítása kockázatmentes, nem igényel beruházást, hiszen a Webkönnyen havi díjas alapon érhető el.

A Webkönnyen Business csomag év végéig havidíjmentesen használható, és ha beválik, akkor már havi nettó 2990 Ft-ért elő lehet rá fizetni, hűségidő vállalása nélkül.

Címkék:
vállalkozás, internet, telekom,