Pénzcentrum • 2010. szeptember 29. 04:44
Hétfőn jelent meg a Szivatós blogon a "Meghalt az OTP-ügyfél: ketyeg a tartozás" című bejegyzés, amivel kapcsolatban az OTP Bank Médiakommunikációs Osztálya a következő reagálást kérte közzétenni.
Szivatós blog: Meghalt az OTP-ügyfél: ketyeg a tartozás
Az OTP Bank válasza:
"Sajnáljuk a történteket, és ahhoz, hogy mielőbb segíthessünk, kérjük, juttassa el az azonosításhoz szükséges adatokat az alábbiak közül az Ön számára legkényelmesebb módon:
• A bank honlapján, a Kapcsolat menüpontban szereplő elérhetőségeken.
• Elektronikus levélben, az informacio@otpbank.hu címen.
• Telefonon, a Központi Információs Vonalon, a 06/1/20/30/70 366-6388 számon.
• Személyesen, bankfióki ügyintézőinken keresztül.
Bízunk abban, hogy problémája megoldódik!
Üdvözlettel:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Budapest, 2010. szeptember 27.
OTP Bank Médiakommunikációs Osztály"