A decemberi csomagvolumenre vonatkozó előrejelzéseket figyelembe véve a GLS Hungary időben megkezdte a szezonális felkészülést és a működés optimalizálását.
Érdekes lépésre szánta el magát a Tesco Nagy-Britanniában. Az áruházlánc új "fegyvert" talált az egyre erősödő diszkontok ellen.
"Font-zónákat" alakít ki brit áruházaiban a Tesco. A Daily Mail című napilap beszámolója szerint az áruházláncnak ez lehet az egyik legnagyobb "fegyvere" az erősödő - és alacsony árakkal dolgozó - diszkontláncokkal, például az Aldi-val és a Lidl-lel szemben.
A nagyobb alapterületű árházakban kialakított részlegek működésének lényege, hogy minden egyes terméket 50 pennyért, azaz (jelenlegi árfolyamon) 187 forintért kínál. Az ilyen, olcsó termékek közé például kozmetikumok, háztartási szerek, mosogatószerek, mosószerek, konyhai papíráruk, állateledelek tartoznak. Első körben 60 áruházban nyitottak ilyen új részleget, de a cél, hogy 300 Tescóban találkozzanak a vásárlók az egységes árakkal dolgozó zónákkal - amelyekbe az áruházon belül külön jelzőtáblákkal vezetik a vásárlókat.

A briteknél egyébként meglehetősen népszerűek a helyi "százforintos" boltok: van olyan üzletlánc, amely minden termékét 1 fontért, és van olyan is, amely 99 pennyért árulja.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








