1500 négyzetméteres új áruházat nyit Sátoraljaújhelyen a Praktiker még az idei esztendőben egy korábbi üzletegység épületét kibérelve. A Praktiker első alkalommal fog megnyitni kis alapterületű barkácsáruházat Magyarországon - értesült a Pénzcentrum.hu.
A Praktiker az átalakuló hazai barkácspiacon saját működésének optimalizálására, a karácsonyi boomra és új áruházának megnyitására fókuszál a következő időszakban. A barkácslánc arra számít, hogy átrendeződik a piac, de mivel piackutatások szerint a kereslet továbbra sem nő jelentősen a barkácscikkek és a lakberendezési termékek iránt, új stratégiára van szükség, ami biztosítja a stabil és kiszámítható működést a barkácsáruházak számára - tájékoztatta lapunkat az üzletlánc.
A Praktiker idén augusztusban cáfolta, hogy kivonulna a magyar piacról, és bejelentette: folytatja korábbi években megkezdett expanzióját. Olyan 1000-1500 négyzetméteres üzletegységek megnyitását tervezi, ami teljesen új formátum a lánc életében. Az első ilyen kis alapterületű áruház Sátoraljaújhelyen fog megnyílni, még az idei esztendőben. A település és vonzáskörzete az elemzések szerint rendelkezik olyan vásárlóerővel, ami képes fenntartani egy Praktiker áruházat, ebben közre játszik az országhatár közelsége is.
Az új üzletegységben a Praktiker a helyi igények azonnali kiszolgálására, a szortiment kialakításakor pedig a teljes árucsoportos készlet bemutatására törekszik, emellett külön hangsúlyt fektet a vevői rendelések kielégítésére, valamint elérhetővé teszi a szolgáltatások teljes skáláját. A Praktiker sátoraljaújhelyi áruháza azokra fókuszál, akik helyben keresnek gyors, praktikus megoldásokat a ház körüli teendőkhöz és minden-napi élethelyzetekhez, illetve felújításokat terveznek a közeljövőben. Az új áruház épületét a Praktiker bérelni fogja.
A Praktiker a tervek szerint jövő év elején újabb üzletegységet fog megnyitni hasonló kereskedelmi koncepció keretében.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








