Rangos díjakat zsebelt be nemrég a Vál-Völgye Pékség, aki Ausztriában, a Linzben megrendezett 21. Nemzetközi kenyérversenyen aranyérmet szerzett a magyar vadkovászos burgonyás kenyerével.
Némileg megnő a forgalom Valentin-nap környékén a hazai áruházláncokban, virágboltokban. Ilyenkor az édességek, virágok, plüss figurák és az alkoholos italok a legkeresettebbek. Ezekre azonban nem szánunk sokat, általában 1-2 ezer forint körül költünk. A vörös rózsa ára ellenben most az egekbe szökhet.
Az Auchanban a virágokból, ajándékokból és édességekből csaknem 5 százalékkal több fogy Valentin-nap közeledtével. Mivel idén február 14. hétköznapra esik, ezért a legtöbben vélhetően ezen a napon (kedden) fogják beszerezni az ajándékokat, de már a hétfő is egy erősebb nap lehet az áruházakban.
- tudta meg a Pénzcentrum a Tesco sajtóosztályától.
Az Tesco áruházaiban egyébként a normál februári napokhoz képest 2-3-szoros forgalmi felfutást tapasztalnak az ilyenkor népszerű termékkategóriákban.
Mik lesznek idén a legnépszerűbb ajándékok?
- válaszolta a Pénzcentrum megkeresésére az Aldi sajtóosztálya.
Az áruházakban ilyenkor jól fogynak a desszertek, szív alakú párnák, szívvel dekorált plüss figurák, bögrék, lufik. De sokan vásárolnak ilyenkor cukrászati termékeket és a ruházati termékek iránt is megnő ilyenkor a kereslet. A szív alakú, feliratos árukat inkább a fiatalok választják, míg az idősebb vásárlók a hagyományos desszerteket részesítik előnyben.
- válaszolta a Pénzcentrum megkeresésre az Auchan sajtóosztálya.
Méregdrága lehet a vörös rózsa
Évekkel ezelőtt, amikor hazánkba is berobbant a Valentin-nap még nagy forgalomnövekedést hozott a virágárusoknak, ma már vélhetően a sok helyettesítő terméknek köszönhetően ez már valamelyest visszaesett. De az egyik legnépszerűbb virág ilyenkor természetesen a vörös rózsa.
- mondta el a Pénzcentrumnak a Virágkötők, Virágkereskedő Vállalkozók Magyarországi Szakmai Egyesülete (VVVMSZE).
A vörös rózsák mellett az olcsóbb tavaszi csokrok is népszerűek ilyenkor. Színekben azonban maradunk a vörös, piros, és rózsaszín virágoknál - ilyen lehet például a tulipán, vagy a frézia.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Egy kisebb csokor azonban 2-3 ezer forintba is kerülhet, ezért a legtöbben, csak egy szál vörös rózsát vásárolnak. De sokan vannak, akik az egyszerűbb cserepes virágokat részesítik előnyben, mint például a krókusz vagy a jácint.
Milyen legyen a bonbon?
A legtöbb édességgyártó készül valamilyen Valentin-napi specialitással, vagy desszertkülönlegességgel, alkalmi csomagolással, kedvezményekkel, az édességek forgalomnövekedése ilyenkor mégsem számottevő. A két legnagyobb édességszezon hazánkban még mindig a karácsony és a húsvét. Érdekesség azonban, hogy Csehországban és Szlovákiában népszerűbb a Valentin-nap, ott ugyanis többet költenek szerelmes ajándékokra - tudtuk meg a Magyar Édességgyártók Szövetségétől.
- tették hozzá.
Ezeket a típusú édességeket egyébként a magyarok többsége más alkalmakkor is csak ajándékba vásárolja, ritka, hogy valaki saját fogyasztásra vásárolna díszdobozos édességet.
Egy korábban készített tanulmány szerint azok az emberek, akik a párjuknak nem félnek akciósan vagy éppen leértékelésen vásárolt csokit ajándékozni Valentin-napra, azok sokkal inkább közelebb érzik magukhoz a partnerüket, mert olyan terméket keresnek, amivel mind a ketten jól járnak - hiszen egy olcsóbb csoki megvásárlásával a "családi kasszában" is több pénz marad.
Több kísérletet is végeztek a témában, ha kíváncsi vagy az eredményekre, akkor kattints IDE.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Varga Mihály elárulta, mennyivel tartozik az államnak a főváros
- Jókorát drágult a bárány
- Új világ köszöntött be a hazai bankautomatáknál
- Ébredezik a turizmus is
- Szeged–Veszprém a BL-ben: Kárpáti Krisztián szerint csak a pillanatnyi forma fog dönteni
- Nagy István: nagyobb hangsúlyt kell fektetni a zöldenergia térnyerésére