Síntörés miatt csak 15 km/h-s sebességgel haladhatnak a metrószerelvények a 3-as vonalon a Corvin-negyednél - tudatta a Metróért Egyesület hétfőn a Facebook-oldalán.
A műszaki hiba az Újpest-Városközpont felé tartó vágányon történt, a korlátozás a Corvin-negyed és a Kálvin tér között érvényes. A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) későbbre ígértek tájékoztatást.
Gulyás Attila, a Metró Közlekedési Dolgozók Szakszervezetének elnöke azt mondta, a jelenlegi tervek szerint vagy csúcsidőszakon kívül, vagy üzemzárás után, de még hétfőn sínhevederek felszerelésével megszüntetik a hibát, így a sebességkorlátozás is feloldható lesz. Hozzátette: amíg nem újítják fel a vágányokat és az alagutakat, addig ezek a hibák elő fognak fordulni. Hozzátette: százmilliárdos nagyságrendű összegre lenne szükség a teljes felújításhoz, és mivel ez a pénz most nem áll rendelkezésre, kisebb szakaszokon használt síneket fognak beépíteni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








