A szociális szférában nem csak alulfizetettség okozza a munkaerőhiányt, a lapunk által kérdezett szakértő szerint rendszerszintű problémák vannak.
Szlovákiában február végén az öregségi nyugdíj átlagos összege elérte a 399 eurót (124 ezer forint). A tavalyi helyzethez képest minden nyugdíjtípusnál javult a helyzet - írja a Bumm.sk.
A hírportál szerint múlt hónap végén 990 ezer személynek járt az öregségi nyugdíj, a korengedményesek pedig kicsivel több mint 21 ezren vannak, ők 394 euróból (123 ezer forint) kell gazdálkodjanak.
Az özvegyi nyugdíj összege átlagosan 242 euró (75 ezer forint) volt, amit 294 ezer nő kapott kézhez. A férfiak átlagban 188 eurót (58 ezer forint) kaptak, összesen csaknem 40 ezren.
Magyarországon - az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság adatai szerint - az átlagnyugdíj 113 ezer forint volt (igaz, ez még a januári 2,4 százalékos általános nyugdíjemelés előtti szám).
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








