Egy felmérés szerint a magyarok 73 százaléka már egy átlagos munkanapon is legalább közepes mértékű stresszt él át, a karácsony előtti időszakban tovább nő a...
Közel ezer orvos ment külföldre tavaly - derül ki a Egészségügyi nyilvántartási és Képzési Központ adataiból.
948 hatósági bizonyítványt kérvényeztek az orvosok tavaly az Egészségügyi nyilvántartási és Képzési Központtól: ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ennyi orvos ment másik országba dolgozni 2014-ben.
A fogorvosok közül 234-en kértek ilyen igazolást, a gyógyszerészek közül 88-an. 493 ápoló és 41 szülésznő is külföldön vállalt munkát.
A legtöbb egészségügyi dolgozó Németországba (495), az Egyesült Királyságba (353) és Ausztriába (285) ment, de sokan vállaltak munkát Írországban, Svédországban és Svájcban is.
Leginkább fiatal, 25-29 év közötti orvosok mentek külföldre, de a statisztikák szerint két 70 év feletti orvos is kikérte a bizonyítványát.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








