Hamar kiderült, hogy nem a téli szigetelés tette a kabátokat merevvé, hanem a bélésbe varrt csempészcigaretta.
Egyre többször hívják fel fogyasztók az adóhivatal figyelmét otthon kialakított illegális üzletekre - írja a Magyar Idők.
A cikk szerint a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV) illegális fodrászatot, virágüzletet, számlát nem adó táncoktatásról, házi gépjárműjavításról, élelmiszer-kereskedelemről vagy italforgalmazásról, zugkocsmáról is tettek közérdekű bejelentést.
A közérdekű bejelentéseket egyébként az utóbbi időben felfedezte magának a lakosság. 2014-ben például majdnem 38 ezer jelzést tettek az állampolgárok, míg tavaly kilenc hónap alatt további 25 ezret - írja a Magyar Idők.
A lappal Sárközi Alexandra, a NAV szóvivője közölte: a bejelentőket általában a feketegazdaság visszaszorításának szándéka vezeti, irritálja őket a jövedelemeltitkolás és a tisztességtelenül működő vállalkozók meggazdagodása.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








