Néhány perc leforgása alatt kígyózó sor alakult ki az egyik londoni Tesco áruház bejárata mellett található bankjegykiadó automata előtt. Az ATM egy technikai hiba következtében kétszer annyi készpénz adott, mint amennyit az ügyfelek kértek, az esetet senki sem jelentette a Tesco illetékeseinek...
A váratlan egyet fizet, kettőt kap akciót mindenki ki akarta használni és a szokásos néhány várakozó helyett legalább 50-en álltak a sorban - írja a Daily Mail. A meglepett vásárlók nem szóltak a Tesco embereinek, ehelyett telefonon mindenki odacsődítette a barátait és ismerőseit.

A válságos időkben mindenkinek jól jött az extra készpénz, a hibás ATM négy órán keresztül bírta a gyűrődést. Az egyik szerencsés arról számolt be, hogy negyedik volt a sorban, amikor az előtte álló telefonált egy ismerősének, mert a megőrült ATM ontja magából a 20 fontosokat.
A hírek szerint több ezer fontra tehető a veszteség, a Tesco azonban nem hagyja szó nélkül az esetet. A kiürült ATM-et megvizsgálják és a kártyaszám alapján visszaellenőrzik, hogy ki jutott jogosulatlanul készpénzhez, majd megpróbálják behajtani azt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








