Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Felháborodva vette tudomásul Micheline Calmy-Rey svájci külügyminiszer-asszony, hogy országa hivatalosan is felkerült az OECD által összeállított adóparadicsom-listára.
Svájc Ausztriával, Andorrával és Luxemburggal szinte egyidőben nyilvánította ki, hogy április elsejétől nem gördít akadályt a nemzetközi vizsgálatok útjába azokban a különleges esetekben, amikor ez szükséges és ezt az adóhatóságok is bizonyítják - például pénzmosás alapos gyanúja miatt. Így kívánnak megfelelni az átláthatóságra és az információcserére vonatkozó OECD-előírásoknak.
Ennek ellenére Svájc - a már említett országok mellett - felkerült az OECD adóparadicsom-listájára, amelyen a nemzetközi adóhatóságokkal együtt nem működő országok kerülnek fel. "Svájc nem adóparadicsom, nem bűnöző ország és nem kerüli az együttműködést" - fakadt ki Calmy-Rey, aki szerint a listát nem átlátható módon készítette az OECD néhány nagy befolyással bíró ország nyomására.
A külügyminiszter bejelentette azt is, hogy lépéseket tesz a Franciaország ellen, ugyanis utóbbi gátolja egy pénzügyi megállapodás végrehajtását arra hivatkozva, hogy az az OECD előírásaiba ütközik.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


