A Disney a napokban jelentette be, hogy további elbocsátásokat tervez vidámparkjaiban. A vezetők ugyanakkor nem csak a válsággal, hanem az újraszervezéssel magyarázzák a lépéseket.
A The Walt Disney Company tegnapi bejelentése alapján további elbocsátásokat tervez kiadásai csökkentése céljából. Azt azonban nem közölték, hogy mennyi dolgozót bocsátottak el eddig, és mennyit terveznek még.
A leépítéseket az óriásvállalat "Parks and Resorts" szegmensében hajtják végre. Ez az a részleg, amelyik a vidámparkok és szabadidőközpontok építéséért és működtetéséért felelős. A Disney vezetői azzal védekeznek, hogy a leépítés nem kizárólag a gazdasági válság következménye, hanem illeszkedik cég négy éve elkezdett megújulási struktúrájába is.
Ugyanakkor a szórakoztatóipari óriásvállalat a kalandparkok tematikájában is folytatja a vérfrissítést. Ez azt is jelenti, hogy a Disney a szórakoztatóipari centrumokban is nyit az új sikerek, mint például a High School Musical, a Toy Story, illetve az új, Pixar-rajzfilmek felé.
A Disney már fél évszázada működtet vidámparkokat, a legelső ilyen az 1955-ben átadott kaliforniai Disneyland volt. Azóta nem csak az Egyesült Államokban, hanem világszerte épültek ilyen létesítmények, Tokiótól Párizson át Hong-Kong-ig. A "Parks and Resorts" üzletág a cégcsoport egyik legjövedelmezőbb része.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Szerződést hosszabbított kapusával a szegedi kézilabdaklub
- Oeconomus kiszámolta, mi az olimpikonná válás ára
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György