Miközben a brit áruházlánc folyamatos támadások kereszttüzébe került, amiért Nagy-Britanniában alig 2 fontért, vagyis 600 forintért árusítják az egész csirkéket, ám kiderült, hogy közben tárgyalásokat folytat a tenyésztőkkel a csirkék életkondícióinak javítására.
Persze nem volt egyszerű út, mire a Tesco idáig eljutott. Egy évvel ezelőtt az ismert szakács, Hugh Fearnley-Whittingstall kampányt indított a csirkék szabadban való neveléséért. A chef szerint a vágásra szánt szárnyasok borzalmas körülmények között nevelkednek: a lábuk csupa seb, mivel egész nap a saját szennyükben kell álldogálniuk. Múlt év nyarán aztán Fearnley-Whittingstall vett egy darab Tesco-részvényt is, hogy részt vehessen azon a kerekasztal megbeszélésen, melyen a részvényesek rá akarták kényszeríteni a Tescot, hogy az általa vásárolt csirkék minden esetben feleljenek meg a brit állatvédő liga irányelveinek, vagy ne hirdesse tovább magát állatbarát áruházként.
A Tesco vezetése végül meghátrált a tulajdonosai előtt, így mostanra már tárgyalóasztalhoz ült a szárnyasok életkörülményeinek javításáért. Bár a résztvevők kiléte alapvetően szigorúan bizalmas ezeken a megbeszéléseken, a Tescot maga Fearnley-Whittingstall fedte fel egy televíziós showműsorban. Bár a kampány nagyrészt sikeres volt, hiszen tavaly a szabadon nevelkedett csirkék eladásai 35 százalékkal nőttek - a baromfiállomány 82 százaléka még mindig zárt, mesterségesen megvilágított ingerszegény környezetben éli le rövid életét.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








