Az Allianz Bank kezdeményezésére 2008. szeptemberében indul a "Miben segíthetünk" mozgalom. A program "Segítőcsapata" az ország 15 nagyvárosában újítja fel társadalmi munkában azokat a tereket, parkokat, városi helyszíneket, amelyeket az Allianz-bankfiókok környezetében élők kívánságára választott ki.
Az Allianz a jövőben még nagyobb hangsúlyt kíván fektetni leendő ügyfelei elégedettségének növelésére. Ezt támogatja legújabb kezdeményezése is, amelynek célja, hogy megismerje a lakosság hétköznapi és különleges igényeit, - amelyek a környezetükkel, lakóhelyükkel kapcsolatban merülnek fel -, és ezeket megvalósítsa. Idén tavasszal az Allianz "Segítőcsapata" országszerte felmérést végzett Magyarország nagyvárosaiban, ahol már nyílt Allianz-bankfiók, hogy pontos képet kaphasson arról, mire volna szüksége a lakosságnak a lakókörnyezetük szépítéséhez, fejlesztéséhez.
A leggyakrabban elhangzott kívánságok között szerepelt például a közterek parkosítása, új szemetesek kihelyezése, virágültetés, parkok és játszóterek felújítása és a hulladékgyűjtés korszerűsítése is. Többek között ezeket az igényeket kívánja az Allianz a lehető legrövidebb időn belül teljesíteni: szeptembertől tizenöt nagyvárosban, a helyi önkormányzatok hozzájárulásával és hathatós segítségével végzi el a "Segítőcsapat" a szükséges munkálatokat.
A csapat Szolnokon, Nyíregyházán, Szekszárdon, Gyöngyösön, Tatabányán, Keszthelyen, Dunaújvárosban, Debrecenben, Szombathelyen, Veszprémben, Győrött, Békéscsabán, Kecskeméten és Szegeden szépíti az óvodai játszótereket, parkosítja a tereket, virágokat ültet, takarít, és szelektív hulladék-gyűjtőket állít fel olyan helyeken, amelyek leginkább fejlesztésre szorulnak.
Budapesten 2008. szeptember 2-án a III. kerületi San Marco utca - Tímár utca sarkán található területet ülteti be a "Segítőcsapat" és a közeli Allianz-fiók munkatársai virágokkal és fákkal, illetve padokat és új szemeteskukákat helyeznek ki azért, hogy a park a kerület minden lakosa számára kényelmes és kellemes, magas színvonalú pihenési lehetőséget nyújtson. Ugyanitt a helyi Allianz-fiók képviselője egy emléktáblát helyez el, amely a jövőben jelképéül szolgál majd a cég elkötelezettségének ügyfelei és a lakókörnyezet felé.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az Allianz a fejlesztések elkészültével sem tekinti befejezettnek a kezdeményezést, hiszen minden újabb bankfiók megnyitásával folytatódnak a támogatások szerte az országban.
Októberben újra biztosítási konferencia a Portfolio és a Pénzcentrum szervezésében. Részletek itt!
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








