Az Allianz Bank kezdeményezésére 2008. szeptemberében indul a "Miben segíthetünk" mozgalom. A program "Segítőcsapata" az ország 15 nagyvárosában újítja fel társadalmi munkában azokat a tereket, parkokat, városi helyszíneket, amelyeket az Allianz-bankfiókok környezetében élők kívánságára választott ki.
Az Allianz a jövőben még nagyobb hangsúlyt kíván fektetni leendő ügyfelei elégedettségének növelésére. Ezt támogatja legújabb kezdeményezése is, amelynek célja, hogy megismerje a lakosság hétköznapi és különleges igényeit, - amelyek a környezetükkel, lakóhelyükkel kapcsolatban merülnek fel -, és ezeket megvalósítsa. Idén tavasszal az Allianz "Segítőcsapata" országszerte felmérést végzett Magyarország nagyvárosaiban, ahol már nyílt Allianz-bankfiók, hogy pontos képet kaphasson arról, mire volna szüksége a lakosságnak a lakókörnyezetük szépítéséhez, fejlesztéséhez.
A leggyakrabban elhangzott kívánságok között szerepelt például a közterek parkosítása, új szemetesek kihelyezése, virágültetés, parkok és játszóterek felújítása és a hulladékgyűjtés korszerűsítése is. Többek között ezeket az igényeket kívánja az Allianz a lehető legrövidebb időn belül teljesíteni: szeptembertől tizenöt nagyvárosban, a helyi önkormányzatok hozzájárulásával és hathatós segítségével végzi el a "Segítőcsapat" a szükséges munkálatokat.
A csapat Szolnokon, Nyíregyházán, Szekszárdon, Gyöngyösön, Tatabányán, Keszthelyen, Dunaújvárosban, Debrecenben, Szombathelyen, Veszprémben, Győrött, Békéscsabán, Kecskeméten és Szegeden szépíti az óvodai játszótereket, parkosítja a tereket, virágokat ültet, takarít, és szelektív hulladék-gyűjtőket állít fel olyan helyeken, amelyek leginkább fejlesztésre szorulnak.
Budapesten 2008. szeptember 2-án a III. kerületi San Marco utca - Tímár utca sarkán található területet ülteti be a "Segítőcsapat" és a közeli Allianz-fiók munkatársai virágokkal és fákkal, illetve padokat és új szemeteskukákat helyeznek ki azért, hogy a park a kerület minden lakosa számára kényelmes és kellemes, magas színvonalú pihenési lehetőséget nyújtson. Ugyanitt a helyi Allianz-fiók képviselője egy emléktáblát helyez el, amely a jövőben jelképéül szolgál majd a cég elkötelezettségének ügyfelei és a lakókörnyezet felé.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az Allianz a fejlesztések elkészültével sem tekinti befejezettnek a kezdeményezést, hiszen minden újabb bankfiók megnyitásával folytatódnak a támogatások szerte az országban.
Októberben újra biztosítási konferencia a Portfolio és a Pénzcentrum szervezésében. Részletek itt!
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








