Ezek nélkül nem bírnák a magyarok a pokoli hőséget: kiderült mik a kánikulai nyár slágertermékei

Pénzcentrum2021. július 16. 19:02

Nem csak a ventilátorok bizonyultak eddig slágerterméknek a nyáron: a magyarok jégkockakészítővel, szódagéppel is felszerelkeztek, valamint úgy tűnik, a kézi gőzölő az új kényelmi eszköz az idei nyaralásokon. Ezen három termékből 100-200%-kal többet is eladtak előző évhez képest az egyik műszaki áruházlánc polcairól, a melegrekord és a járvány hagyatéka is mozgathatta a keresletet.

Évek óta a nyár legkeresettebb terméke a ventilátor, viszont az idei melegrekordnak köszönhetően az érdeklődés minden elvárást felülmúlt: idén júniusban az előző év azonos időszakában értékesített mennyiség tízszeresét adták el, és több napi értékesítési rekord is megdőlt a műszaki áruházlánc beszámolója szerint. Ugyanakkor az is megfigyelhető, hogy néhány kisebb kényelmi termék is erőteljesen fogyott ezen időszakban, amikor végre kicsit felszabadultabban lehet élvezni a nyarat, a járványhullám lecsengése után - a kánikula elleni küzdelem slágertermékeiről a MediaMarkt közölt összefoglalót.

Viszlát, retró szifon!

Amióta létezik a szódagép, a buborékos víz rajongói (és a kidobott PET palackok terhétől így megszabaduló, tudatosabb fogyasztók) könnyen szert tehetnek a korábban főként szódaszifonnal elkészíthető italra. Egy ilyen eszköz egyszeri alkalommal maximum 1 liter mennyiségben készít szódavizet az otthoni ivóvízből, de egyetlen gázpatronnal akár 60-80 liter is elkészíthető a következő patroncseréig.

Ehhez részben az is hozzájárulhatott, hogy az így előállított szódavizet változatos ízekben is kipróbálhatják már az ital rajongói a különböző ízesítők hozzáadásával, az egyik ismert kólagyártó pedig nemrég dobta piacra kóla ízű szódaszirupját.

Profi jégkockakészítésbe kezdtünk otthon

Az otthoni jégkockakészítés is teljesen új szintre lépett az áruházlánc tapasztalatai szerint: az egyszerű, fagyasztóba helyezhető változatok helyett rekordszinten viszik a nagyobb mennyiség előállításra képes, hordozható kisgépeket. Eddig is szezonja volt ezeknek nyáron, de nem ekkora mértékben: 2020. júliusához képest ugyanis 200%-kal többet adtak el a hordozható készülékekből. Ezekkel akár 2 liternyi jégkocka is előállítható egyszerre, sőt a modernebb készülékek már LED működtető panellel rendelkeznek, ennek segítségével kijelzőn keresztül követhetjük a jégkockakészítés folyamatát.

A kiugró kereslet a szódagépek és a jégkockakészítők esetében bennünket is meglepett, azt látjuk, hogy ötletes és kiválóan előkészített közösségi összejöveteleket szerveznek a vásárlók

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

– osztotta meg tapasztalatait Puskás Zita, a MediaMarkt kategóriamenedzsere. 

Amikor a hőfok 100 °C-ra emelkedhet

Úgy tűnik, a vásárlók idén a ruhagőzölőknek is megengedik magas hőfokot, ugyanis ezen ruhaápoló eszközökből 150%-kal adtak el többet tavalyi év azonos időszakához képest júniusban - számol be az üzletlánc. Ilyen nagyfokú kereslet a kézi gőzölők iránt eddigi években nem volt jellemző a nyári hónapokban. 

A kézi gőzölők kuriózumként emelkednek ki a nyári szezon eladásaiban. Feltételezhetjük, hogy a vásárlóink idén ezt is magukkal viszik a nyaralásra, de nem utolsó szempont az sem, hogy a forró gőz a ruhák és ágyneműk felfrissítése mellett megöli a baktériumok 99,9%-át, így vélhetően a járványidőszak óvatossági hozadékát is láthatjuk a megnövekedett érdeklődés mögött.” – zárta gondolatait Puskás Zita.

Címkék:
kánikula, ventilátor, media markt, magyarok, áruházlánc,