Megrohanták a műszaki áruházat a lezárások kezdetén: megháromszorozódott a bevételük

MTI2021. március 19. 20:01

Háromszorosára nőtt a MediaMarkt Magyarország webáruházának forgalma az ideiglenes boltzár első hetében az előző hetekhez képest - közölte az áruházlánc pénteken.

A közleményben felidézték, hogy a vállalat a kormánydöntésnek megfelelően március 8-tól átmenetileg zárva tartja áruházait és a vásárlókat webáruházán keresztül szolgálja ki. A szigorítás bejelentésének hatására már a zárást megelőző hétvégén jelentősen emelkedett a forgalom az áruházakban, de az online felület látogatottsága is 74 százalékkal nőtt az előző év azonos hétvégéjéhez képest.

A bezárás első hetében 70 százalékkal magasabb online látogatószámot regisztrált a MediaMarkt a tavalyi azonos időszakhoz képest.

Az adatok szerint a boltzár előtti hétvégén, illetve az első héten a MediaMarkt webáruházában vásárolt top termékek listáján a notebookok és kiegészítők - fülhallgatók, nyomtatók, webkamerák - voltak, emellett a játékkonzolok, a szoftverek is a legnépszerűbb árucikkek közé kerültek. A listát még kiegészítették az okostévék a bezárás első hetében, de háztartási nagygépekből is körülbelül háromszoros rendelésmennyiség érkezett a korábbi hetekhez képest - közölte az áruházlánc.

Címkék:
vásárlás, járvány, lezárás, est média, pandémia, játékkonzolok,