Ezek voltak tavaly a legnépszerűbb webáruházak: meglepő fordulat az élen

Pénzcentrum2020. február 2. 11:02

Egy friss kutatásból kiderült többek között, hogy melyik magyar webáruházra keresünk a legtöbbet, hogyan kutat a hazai netező karácsonyi ajándék után, hogy 10 év alatt hogyan küzdöttek meg egymással a fast fashion piac szereplői, és hogy Nógrádban miért keres mindenki termékekre anélkül, hogy bármit is vásárolna.

Kiderült, hogy az online vásárlók tudatosabbak: egyre többen keresnek konkrét brandet megjelölve különféle termékekre - áll a Roifoundry.com kutatásában.

Kép:

Milyen termékekre keres a magyar vásárló?

A kifejezetten termékkategóriákra kereső magyar felhasználók száma szinte minden kategória esetében nőtt. Számottevő változás a bútor kategóriában észlelhető, ami azért is érdekes, mert az ugyanebbe a kategóriába osztott IKEA a brandeknél első helyen végzett - ami megint csak azt jelzi, hogy itt a vásárlók valószínűleg tudatosabban, célzottabban keresnek, ha tehát bútort akarnak vásárolni, kifejezetten az általuk preferált brandre és termékre keresnek rá.

Horgászati webáruházat például még mindig több mint ötször többen keresnek ilyen módon, mint szexszel és erotikával kapcsolatos online boltot. (Eközben ugyanakkor a szexuális segédeszközök online kereskedelme szépen virágzik, de erről bővebben a vonatkozó alfejezetben.)A könyv kategóriában az új kutatásban jóval több keresést mértünk, miközben láthatóan nem az adott brandek organikus teljesítménye ugrott meg látványosan - ezen a piacon egyébként különösen érdekesek voltak az elmúlt évek fejleményei.

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el,  havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%,  a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

Loading...

Epilógus

A számok azt mutatják, hogy a magyarországi e-kereskedelmi piac sokat fejlődött az elmúlt másfél évben, A magyar vásárlók nem csak egyre többet költenek és ezzel együtt keresnek online, de egyre tudatosabban is teszik mindezt. Keresik az értékes tartalmat, hogy ötleteket vagy épp megoldásokat gyűjtsenek. Összehasonlítják a termékeket, árakat, utána olvasnak a brandek hátterének.

Címkék:
vásárlás, online, webáruház, google, kutatás, fast fashion, szexuális segédeszközök,