Hiába egyeztették adataikat, sokan maradtak telefon nélkül

Pénzcentrum2017. július 4. 08:33

Sokan nem tudják használni a telefonjukat annak ellenére, hogy elvégezték a szükséges adategyeztetést - írja a Hír TV.

Hiába az adategyeztetés, több mobilszolgáltató feltöltő kártyás ügyfelei is arra panaszkodnak, hogy a regisztráció ellenére kapcsolták ki a sim kártyájukat. Nem ment tehát teljesen zökkenőmentesen az átállás.

A Hír TV riportja szerint több szolgáltató Facebook oldalán is rengeteg felhasználó jelezte, hogy probléma van a számával. A Telenor vezető PR tanácsadója, Jánosa Barbara azt mondta, hogy hozzájuk 30 ilyen bejelentés érkezett, ami tekintettel arra, hogy milliós nagyságrendben történtek adategyeztetések, elenyészőnek számít.

Ezeket természetesen előre vettük, azonnal kivizsgáljuk, és hogyha bármilyen hiba történt a mi oldalunkon. Természetesen elnézést kérünk és az ügyfél kártyáját azonnal visszaállítjuk. De még egyszer hangsúlyoznám, hogy egymillió sikeres adategyeztetésen vagyunk túl, és harminc ilyen bejelentés érkezett

 - mondta Jánosa Barbara. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatai szerint, az országban körülbelül 4 millió felöltőkártyát aktiváltak. A határidő előtt 3 nappal, az ügyfelek 60 százaléka végezte el a törvény által előírt azonosítást.

Címkék:
vásárlás, telefon, adategyeztetés, penzcentrum, telenor hiba,