Pénzcentrum • 2017. június 21. 15:00
Nemrég sokan vásároltak egy ismert webáruházban 5 999 forintért több százezer forint értékű számítógépet, ám a szóban forgó bolt, rendszerhibára hivatkozva, nem szállította le a termékeket. A hazai élelmiszerboltokban más a helyzet, bár hangsúlyozzák, hogy ilyen hiba alig fordul elő.
Nemrég bejárta a magyar sajtót a filléres laptopok ügye. Mi is foglalkoztunk azzal, hogy egy rendszerhibából adódóan, 5 990 forintért árulta az összes termékét egy netes áruház, így hihetetlen áron lehetett több százezres, sőt milliós értékű számítógépekhez is hozzájutni.
Mint később kiderült, az eset megfelelt annak a szabálynak, hogy ami az interneten túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, az általában nem igaz. A BestByte webes áruház marketingigazgatója a 444.hu-nak elmondta, hogy 800 ügyfelet érintett a hiba, azaz ennyien vásároltak termékeket 5 999 forintért.
A hibára hivatkozva a cég nem teljesítette a megrendeléseket, ezen volt olyan ügyfél, aki a portál cikke szerint eléggé ki is akadt.
Mi arra voltunk kíváncsiak, hogy mi történik, ha egy élelmiszerbolt rosszul tüntet fel egy árat akár az akciós újságban, akár a polcnál, és a kasszánál derül ki, hogy valójában drágább a termék.
- nyilatkozta lapunknak Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az Aldinál is hasonló üzletpolitikát folytatnak, bár megjegyzik, hogy még nem volt alkalmuk élesben tesztelni a szabályokat.
- írták a Pénzcentrum kérdésére.
A Spar is hasonló rendszerről számolt be a Pénzcentrumnak. Feltett kérdéseinkre érkezett válaszaik alapján nem gyakori az ilyen eset, esetleg egyedi dolgozói figyelmetlenségből fordulhat elő, ám az ilyen jellegű panaszokat a helyszínen orvosolják, a terméket az olcsóbb áron adják el az ügyfélnek.