Mi a magyarok kedvenc sportja? A boltokban már tudják

Pénzcentrum2013. december 10. 10:03

A karácsonyi csúcsszezonra időzítette megújulását a Hervis. A sportruházat-áruházlánc többcsatornás koncepciójának fontos eleme, hogy a vásárlók a boltokban is átvehetik a megrendelt termékeket. A láncnál komoly árbevétel-növekedést tapasztalnak, az ok egyszerű: többet sportolunk.

Az értékesítési csatornák kombinálásában, megújításában látja a fejlődés irányát a Hervis - hangzott el a sportruházat-áruházlánc keddi sajtótájékoztatóján. A webshop és az áruházak együtt, egy többcsatornás értékesítési modellt alkotnak, amelynek lényege, hogy az online vásárlók átvételi, illetve fizetési pontként vehetik igénybe az áruházlánc 27 hazai üzletét, valamint közvetlenül az üzletben is rendelhetnek a webshopból.

Ez utóbbi a gyakorlatban úgy működik, hogy a vásárlók a boltokban kihelyezett táblagépekről, vagy okostelefonnal leolvasható QR-kódok segítségével nem csak az adott üzlet készletét, hanem a lánc webáruházának teljes kínálatát - így a teljes európai készletét - áttekinthetik, és akár már az üzletből online vásárolnak. Például, a futóosztályon lévő QR-kódot leolvasva, a vásárló azonnal az áruházlánc honlapján, az online futóboltban találja magát és a boltban elérhető teremékek mellett a kapcsolódó online kínálatot is megnézheti.) Az összes, online megrendelt terméket az ausztriai raktárból szállítják.

Viola Krisztina, a Hervis Magyarország ügyvezető igazgatója a Pénzcentrum.hu kérdésére elmondta: az egy hónapja indult értékesítési modellben eddig kimondottan népszerűek voltak a sífelszerelések, egyes snowboardok, különleges - Magyarországon nem kapható - sílécek. Az új értékesítési modell hangsúlyos eleme, hogy a bankkártyával nem rendelkező, vagy azzal fizetni nem szerető vásárlók készpénzzel, az üzletek pénztárainál kifizethetik az online megrendelt termékeket.

Az ügyvezető beszélt arról is, hogy az elmúlt években a sportruházati üzletek értékesítési adataiban egyértelműen meglátszik, hogy többet sportolunk, a legjobban a kerékpározáshoz és a futáshoz kapcsolódó felszerelések eladása nő. A sajtótájékoztatón elhangzott: a Hervis Magyarország tavalyi 13,3 milliárd forintos árbevétele idén várhatóan kétszámjegyű százalékkal nő.

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

 

A Hervis ügyvezetője - a konkurenciára is utalva - elmondta: azt tapasztalják, hogy a minőség sokkal fontosabb a vevőnek, mint az olcsó saját márkás termék. Ugyanakkor tisztában vannak azzal, hogy az ár Magyarországon nagyon fontos tényező, és még sokáig az is marad. Elmondta: amint lehetőség lesz rá, és épülnek új bevásárlóközpontok, új boltokat is nyitnak a jelenlegi 27 mellé.

Címkék:
vásárlás, internetes kereskedelem, hervis magyarország,