Tedd elkötelezetté a vásárlót és csilingel a kassza (x)

Pénzcentrum2015. szeptember 8. 11:00

A 15. születésnapját ünneplő BrandFestival Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. Az elmúlt rendezvényeken a majd 400 márkáról szóló, 640 előadást, közel 6500 résztvevő követte. Olyan egyéniségeket hallhatunk, akiktől nemcsak érdekfeszítő válasz várható, de megközelítéseikkel hozzájárulhatnak új és progresszív válaszok megfogalmazásához.

A BrandFestival elsősorban a márkák szakmai eseménye. E mellett természetesen a tematika évről-évre izgalmas szakmai muníciót ad a kommunikációs ágazat más szereplői számára is. Akármire is jönnek majd a résztvevők - legyen az a személy közeli élmény varázsa, networking, tudásszerzés - ezek az előadások revelációt fognak okozni. Muszáj időnként energiával, tudással feltöltekezni, kiszakadni a darálásból, amire jó apropó egy ilyen rendezvény.

Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group alapító-tulajdonosa: "A növekedési lehetőségek elősegítése és a profitabilitás megőrzése érdekében a cégvezetőknek az új kommunikációs környezetben új stratégiai irányokat kell kijelölniük. Versenyelőnyt szerezhetnek a vállalati erőforrások racionalizálásával, a termékfejlesztéssel, az alacsonyabb árakkal, az innovációval, a portfólió-bővítéssel, működési folyamatok egyszerűsítésével, de a márka iránti lojalitás növelésével is. A jól felépített, erős márkákkal szemben nagyobb a vásárlók bizalma, elégedettsége, s lojalitása, ugyanakkor kisebb az árérzékenységük, és nagyobb az árrugalmasságuk. Mindezek a hatások igen jelentős mértékben képesek növelni a vállalat nyereségességét."


Az idei BrandFestival-nak három stratégiai lába van: a vásárlói lojalitás stratégiák ismertetése, a nemzetközi nagy nevek a márkaépítés területéről és az egészet átfogó keretként a makro tudást kínáló előadók a döntéshozók világából.

Barna Tamás: "Az inspirációs "makro témák" mellett olyan tudást is kínálunk, ami közvetlenül is befolyásolja az üzletmenetet. Itt lesz a világ egyik legismertebb márkastratégiai tanácsadója, Thomas Gad, aki bevezet bennünket a márkaépítés jövőjébe. Mellette többek között olyan világhírű egyéniségeket köszönthetünk, mint Nina Oswald, az Interbrand Közép-Kelet Európai igazgatója, Kaoru Sugano, a ’Sound of Honda/Ayrton Senna’ kampány megálmodója, a Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon Arany Oroszlánt besöprő Dentsu Tokyo sztárkreatívja. Itt lesz a világhírű digitális reklámügynökség, a The Barbarian Group médiaigazgatója, Colin Nagy is."

(x)

Címkék:
márka, brandfestival, vállalat, profitabilitás,