Meglepődhetsz, ha most jön a Yettel-számlád, teljesen új e-mailt kapsz

Pénzcentrum2025. október 16. 17:44

A Yettel október 14-től megújította e-számlás ügyfeleinek küldött értesítő e-mailjeit. A szolgáltató szerint az új dizájn segíti, hogy az ügyfelek gyorsabban eligazodjanak a számla megtekintéséhez és befizetéséhez szükséges információk között, írja a HVG.

A Yettel arra figyelmezteti ügyfeleit, hogy ne lepődjenek meg, ha a megszokottnál eltérő formátumban érkező számlaértesítőt kapnak: október 14-től megújult a szolgáltató e-számlás ügyfeleinek küldött értesítő e-mailje, amely a számla elkészültekor érkezik.

A változás kizárólag a dokumentum megjelenését érinti – a levelek tartalma és maga a letölthető számla változatlan marad. A Yettel szerint az új formátum célja, hogy az ügyfelek könnyebben megtalálják a legfontosabb információkat, így gyorsabban elérhessék a számla megtekintéséhez és befizetéséhez szükséges linkeket.

A hivatalos feladói cím továbbra is az eszamla@yettel.hu, így a vállalat arra is figyelmeztet, hogy ügyfelei mindig ellenőrizzék a feladót, és csak erről a címről érkező értesítéseket tekintsék hitelesnek.

A szolgáltató a megújulással egy modernebb, felhasználóbarát ügyfélélményt ígér, amely egyszerűbbé és biztonságosabbá teszi az elektronikus számlakezelést.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Hogyan értékelik anyagi helyzetüket a magyarok 2025 végén?

Átfogó felmérést indított a Pénzcentrum. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon arról, miként értékelik a magyarok saját pénzügyi helyzetüket, és milyen tényezők befolyásolják anyagi biztonságérzetüket. A felmérés kitér a kiadások fedezetére, az adósságokra és a megtakarításokra is, valamint arra, mennyire érzik stabilnak saját helyzetüket a válaszadók. Köszönjük, ha támogatod a munkánkat egy kitöltéssel!

Címkék:
tech, számla, elektronikus, ügyfél, szolgáltató, e-mail, ügyfelek, yettel,