Ki nem találnád, mihez adja az arcát Hosszú Katinka

Mr. Lájk2017. április 5. 13:00

A háromszoros olimpiai, ötszörös világ- és tizenháromszoros Európa-bajnok úszónő mostantól a Huawei legújabb csúcstelefonját, a P10-et népszerűsíti többek közt TV-reklámokban, valamint közterületi és online hirdetési felületeken.

Örökítsd meg az arcod! - erre buzdít a Huawei legújabb kampánya utalva arra, hogy mindannyiunk arca egyedi, más-más történetet mesél el, de a portré nemcsak tükör, hanem egyben az önkifejezés egyik legrégebbi formája is. A világ első önarckép fotója 1839-ben készült, a "szelfizés" elterjedésére azonban több mint 150 évig kellett várni. Manapság pedig már minden percben több mint 3 millió fotó készül szerte a világon - 90 százaléka okostelefonnal.

A Huawei ezért is fordít kiemelt figyelmet készülékein a kamera fejlesztésére, és azon belül is a portréfotózás technológiájának tökéletesítésére. A Hosszú Katinka által népszerűsített P10 okostelefon elő- és hátlapi kameráját is a legendás német fényképezőgép gyártó Leicával közösen tervezte a vállalat.

A kampány ennek megfelelően az emberi arcra és egyedi történetekre fókuszál, és a "Tökéletes Portré" szlogent kapta. A kampányfilmben sokféle karakteres arc mesél a portré alanyának vágyairól, küzdelmeiről és sikereiről - köztük felbukkan Hosszú Katinka alakja és az úszónő portréja is.

Címkék:
reklám, hosszú katinka,