Rendkívüli nyilatkozatot kell tenni a NAV-nál: minden magyar adózó érintett, itt lehet kitölteni

Pénzcentrum2023. január 20. 12:31

A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében.

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében - közölte a hivatal.

A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt. A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.

Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire - írják a közleményben. A kérdőív a NAV honlapján érhető el - közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.

Címkék:
NAV, internet, adó, megtakarítás, online, ügyintézés, felmérés,