Alapszolgáltatás esett ki a magyar banknál: több mint egy éve tart a leállás

Pénzcentrum2019. október 25. 17:25

Több mint egy éve nem működik az MKB betétlekötési funkciója a webes felületen. A problémával kapcsolatban áprilisban is megkerestük őket, akkor arról tájékoztattak, hogy néhány hónapot vesz igénybe a fejlesztés. Azóta eltelt hat hónap, és a funkció úgyanúgy nem működik. Ismét megkerestük a bankot a problémával.

2018 nyarán cserélték le az informatikai alaprendszert az MKB Banknál, a technikai átmenet után nem működött a NetBankárban a betétlekötési opció. A több hónapos leállás után idén áprilisban megkerestük a bankot. Akkor azt válaszolták, hogy korszerűbb betétlekötési funkción dolgoznak, ezért türelmet kérnek az ügyfelektől. Aki betétet kötne le, az a TeleBankáron keresztül tud megbízást adni a munkatársaknak - írták akkor.

Azóta eltelt hat hónap, és a bank internetes felületén még mindig elérhetetlen a betétlekötési opció. Megkerestük ismét a bankot, akik ezúttal még szűkszavúbbak voltak. Az MKB válasza így szólt:

Az MKB Bank folyamatosan, széles körben fejleszti szolgáltatásait, a betétlekötési funkció visszaállítása is szerepel a fejlesztési tervek között.

Most már tehát szó sincs korszerűbb megoldásról, egyszerűen csak arról van szó, hogy a betétlekötési funkció visszaállítására is készülnek a jövőben. Amennyiben ez a banki, ma már okkal alapszolgáltatásnak nevezhető funkció a következő hónapokban sem áll helyre, ismét megkeressük a bankot.

Címkék:
digitalizáció, netbank, betét, megtakarítás, online, bankár, lekötés, telebank, netbankár, telebankár,