Nyugdíjjal kapcsolatos kérdések: 2,92 millióan feltették

Pénzcentrum2011. február 18. 05:20

Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság közzétette a nyugdíjbiztosítási igazgatási szervek és a kihelyezett ügyfélszolgálatok 2010-es összesített ügyfélforgalmi adatait. A forgalmi adatokat egyrészt a személyes és a telefonos megkeresésekre bontották le, másrészt az egyes régiókat, a központot és a nyugdíjfolyósítót vizsgálták.


2010-ben összesen 1 176 107 személyes és 1 747 070 telefonos (mindösszesen 2 923 177 darab) megkeresés érkezett az igazgatási szervekhez és a kihelyezett ügyfélszolgálatokhoz. Egy évvel korábban 4%-kal több személyes-, ugyanakkor 15%-kal kevesebb telefonos megkeresést regisztráltak.

 


A regionális igazgatóságok ajtaján 1 029 782 ügyfél lépett be, míg a telefonok 1 467 148 alkalommal csörögtek ilyen ügyekben. Az előző év azonos időszakához képest 23 718-cal csökkent a személyes megkeresések száma, ugyanakkor 169 236-tal többen emelték fel a kagylót, mint tavaly.

 

Címkék: