Pénzcentrum • 2009. április 12. 08:00
Több mint 500 call center munkatársát bocsáthatja el a T- Mobile Nagy Britanniában. Az ok egyszerű: jelentősen költséghatékonyabb, ha a Fülöp-szigetekre helyezik át a tevékenységet.
A TSC - amely ügyfélközpontot és telefonos segítségnyújtó szolgáltatásokat biztosít a T- Mobile számára- menedzsmentje szerint 300, a Falkirk-i központban dolgozó szakember munkájára biztosan nem lesz szükség a jövőben. Két másik egységből 118, illetve 100 embert bocsátanak el.
A T- Mobile közleménye szerint az általános ügyfélszolgálati tevékenységeket Manilába telepítik, de az összetettebb feladatokkal és a telemarketing szolgáltatásokkal továbbra is Nagy-Britanniában foglalkoznának.
Február közepén a Vodafone jelentette be, hogy egymilliárd fontos (322 milliárd forintos) költségcsökkentő intézkedési terv részeként 500 dolgozójától válik meg Nagy-Britanniában.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Ahogy a gazdaság egészére, a távközlési szektorra is egyre nagyobb nyomás nehezedik. Az iparágat duplán sújtja, hogy az emberek nem vásárolnak új készülékeket és a hívásokon is sokat spórolnak. Nem véletlen, hogy a Nokia is csökkentette a termelését az egyik legnagyobb finnországi gyárában.