Furcsa újítást vezet be a Tesco: menopauza-részleg nyílik, 450 termékkel enyhítenék a tüneteket

Pénzcentrum2024. február 8. 18:46

200 brit Tescóban nyílik úgynevezett menopauza részleg. A vállalat több mint 450 terméket vonult fel a kínálatában, amik segíthetnek az érintett nők fájdalmainak a csökkentésében úgy, hogy azokat minden eddiginél egyszerűbb is lesz megtalálniuk.

Új, innovatív tervet mutatott be Nagy-Britanniában a Tesco. Ennek keretében közel 200 üzletében külön menopauzarészleget hoz létre. A kezdeményezés célja, hogy javítsa a menopauzás nők vásárlási élményét azzal, hogy több mint 450 gondosan kiválasztott termékhez biztosít könnyű hozzáférést. Az új részleg egy hathetes kísérleti projekt részeként kerül bevezetésre az érintett boltokban, oly módon elhelyezve, hogy azokat a lehető legkönnyebben lehessen megközelíteni.

A projekt kapcsán a Tesco a GenM-mel működik együtt annak érdekében, hogy alakítsák a testápolási márkák által nyújtott szolgáltatásokat a menopauzában lévő nők számára. Tom Lye, a Tesco egészség-, szépség- és wellness kategóriákért felelős igazgatója optimistán nyilatkozott a kezdeményezésről: "Reméljük, hogy az üzleteinkben elhelyezett dedikált kirakatok segítenek majd a tájékozódásban, és az egész kezdeményezzésel hozzájárulhatunk ahhoz, hogy segítsük a menopeuzától szenvedők mindennapi bevásárlásait."

Érdemes tudni, hogy a menopauza és perimenopauza során bekövetkező hormonális változások miatt sok nőt érintenek különböző tünetek - ezek között található 48 klinikailag elismert tünet is -, amelyek súlyos hangulati és energiaszint-ingadozásokhoz vezethetnek. A Tesco és GenM partnerségének célja ennek az átmeneti időszaknak a megkönnyítése olyan termékek ajánlásával, amelyek hatékonyan kezelik ezeket a tüneteket anélkül, hogy olyan káros vegyi anyagokat tartalmaznának, melyek ismerten súlyosbíthatják például a hőhullámokat vagy hangulatingadozásokat.

Heather Jackson, a Gen-M társalapítója méltatta a Tesco erőfeszítéseit, és üdvözölte, hogy a specifikusan menopauza-barát termékeknek dedikált helyet alakított ki, illetve bevezették az MTick szimbólumot, amik jó útmutatóul szolgálnak a nőknek. Jackson kiemelte a Tesco úttörő szerepét a területen - mindezt egy átfogó kutatás alapján -, ami arról szólt, hogyan lehetne jobban kiszolgálni ezt gyakran figyelmen kívül hagyott demográfiai csoportot.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

A kiskereskedelmi vállalat ezen lépése nem csupán sürgős igényre válaszol vásárlói közösségén belül, hanem precedenst is teremtve mutatja meg elkötelezettségét minden vásárlójának támogatása mellett. Ezzel nem csak befogadást demonstrál de utat is nyit más kiskereskedelmi láncok előtt arra vonatkozóan hogyan lehet felismerni és kezelni az ilyen jelentős egészségügyi problémákat

- fejtette ki véleményét a témával kapcsolatban Heather Jackson.

Címkék:
vásárlás, Tesco, gyógyszer, gyógyszerek, anglia, nők, angliai magyarok, nagy britannia, tünetek,