Csökkent a világ legnagyobb luxuscikkgyártójának bevétele: azért lesz mit a tejbe aprítani

MTI2024. április 17. 10:31

Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának bevétele 2 százalékkal, 20,69 milliárd euróra csökkent az idei első negyedévben az egy évvel korábbi 21,04 milliárd euróról, elsősorban a geopolitikai és gazdasági bizonytalanságok hatására.

Az elemzők véleményének átlagában az szerepelt, hogy a bevétel 21,14 milliárd euróra nő. A cég honlapjára szerdán fölkerült adatok szerint a legnagyobb bevételt hozó divat- és bőráruk szegmensében a bevétel 2 százalékkal, 10,49 milliárd euróra esett.

A cég kiskereskedelmi üzlethálózataiban (Sephora, DFS és Le Bon Marche) a bevétel 5 százalékkal, 4,175 milliárd euróra ugrott.

Az alkoholos italok értékesítése 16 százalékkal, 1,42 milliárd euróra, az órák és ékszerek eladása 5 százalékkal, 2,47 milliárd euróra esett vissza. Az illatszerek és kozmetikumok értékesítése 3 százalékkal, 2,18 milliárd euróra nőtt.

Címkék:
kiskereskedelem, bevétel, luxuscikkek,